Synerela, noen med erfaring?

kokosnøtta

Glad i forumet
Da har jeg hentet denne lille godsaken. (Ikke helt uten problem da legen hadde skrevet feil årstall, 13 istedenfor 14. Så den var dermed i utgangspunktet ikke gyldig. Ble helt svett jeg!)

Oppstart onsdag.. Litt spent på hvordan jeg reagerer. Har bestemt meg for at jeg kommer til å tåle den fint! Så får vi se;-)

Hvordan reagerte dere andre på den? Hvor fort reagerte dere på den?

Hodepine, kvalme hetetokter kraftig PMS. Startet dagen etter oppstart. Masse lykke til :)

Eneste litt hodepine, men når sprøytene sto for tur, ble lunten veldig kort. Stakkars mannen min :) masse lykke til kokosnøtta ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Haha, dette blir morsomt. Skal jo på kjærestetur til helgen... hihi.

Men som sagt, jeg kommer til å tåle den fint. Bastabom!

Takk forresten. Er kjempespent. Tenkte at 9 og 21 er et greit klokkeslett i forhold til jobb. Er det superviktig at den blir tatt akkurat på klokkeslettet?

Jeg fikk og streng beskjed om at d var viktig med fast tid og jeg tok det kl 8, 16 og kl 00.00. 8 timer mellom hver dose, burde ikke gå så lang tid mellom kveld til morningen

Haha, dette blir morsomt. Skal jo på kjærestetur til helgen... hihi.

Men som sagt, jeg kommer til å tåle den fint. Bastabom!

Takk forresten. Er kjempespent. Tenkte at 9 og 21 er et greit klokkeslett i forhold til jobb. Er det superviktig at den blir tatt akkurat på klokkeslettet?
Jeg hadde å de tidspunkter mtp at jeg ville sove litt i helga Hehe

Hehe, der sa du noe. Så egentlig et veldig greit tidspunkt. Jeg tenkte kun i forhold til jobb:p
Jeg sniffa synarela på jobb å, litt diskret selvfølgelig Hehe men gikk ikke på do en gang

Trenger nok ikke gå på do jeg heller tenker jeg, da jeg somregel er på vaktrommet da. (Har ikke tid til å gå på do kl 09 pg 21:-P hehe. )

Back
Topp