Synerela, igjen!

kokosnøtta

Glad i forumet
Sorry for mange synerelatråder:-p

Da har jeg tatt nesespray 5 ganger (tar morgen og kveld), og jeg merker ikke så mye til det. Det er litt ubehagelig å ta den da, svir litt i nesa liksom..

Jeg tar også lett til tårene, dvs nesten til tårene. Skulle henge opp klær i stad og begynte nesten å gråte fordi det var så slitsom.. haha. Og litt (?) meggete mot mannen er jeg også. Måtte kaste han inn på soverommet for å slippe å ha han i nærheten.. haha. Stakkars mannen min. Er blid igjen nå, 5 min siden var jeg potte sur. Artig med kjærestetur nå ja:-P

Uansett, kan jeg forvente å bli enda mer meggete? Kan jeg fortsatt få vondt i hodet og diverse andre godsaker? (Si nei!)

Hvordan overlever dere? Og ikke minst, hvordan overlever mannen?? :-P

For å si det sånn. Første forsøket merket jeg ikke at jeg gikk på noen medisiner bortsett fra PMS symptomer . Du får bare si til mannen at det er medisinene som prater

Han vet det, heldigvis. Men samtidig blir det nok litt vanskelig hvis det skal være sånn hele tiden. Men men, regner med det går bra:-)

Merket overhodet ingenting såååå tidlig i forløpet må jeg nok si, for kroppen er lite påvirket på det tidspunktet. Det kom mer etter hvert, men mest i form av hodepine og hetetokter. Lykke til videre!

Back
Topp