Syndige meg...

KathMor

Forumet er livet
.. på en mandag..... med verdens beste småkaker i handa [:o] men fy fann å godt!!!!!![8D]

Haha...vent skal jeg vise deg hva jeg gjør...bare laste opp bilde...[8D]

borte...ville ikke synde mere med deg. [;)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Haha...vent skal jeg vise deg hva jeg gjør...bare laste opp bilde...[8D]

Jaaa - synd sammen med meg!! For NEKTER å se bilder av Epler og druer nå for å si det sånn [>:][8D]

HVILKEN SMÅKAKE ER DET DER!!!!?????????????????????????????????????????? *SIKLER*

ÅÅ... De kakene såg gode ut!! 

Jeg har heldigvis spist opp mine SARAH BERNARDS[8D][8D]

Neste år lager jeg dobbelt opp altså[;)] Verdens beste småkaker...

Nå har vi kun kakemenn og pepperkaker igjen, og det er ikke jeg noe glad i..[;)]

ORIGINAL: Vand

HVILKEN SMÅKAKE ER DET DER!!!!?????????????????????????????????????????? *SIKLER*

Jeg er ikke så gla i sånt søtt som det her - men disse er FANTASTISKE [:o]

http://kristinemariaalmas.wordpress.com/2010/11/16/oppskrift-2-sarah-bernards/

Og schnuppa: hahaha, da er man godtesjuk når man mauler nugatti![8D]!! (jeg har og cola, turte bare ikke ta bilde..... svkae svake menneske....[:o])

sliter m å slutte selv etter jula...[:(]

Fyyyy jeg ble snopsyk nå kathmor! DÅRLIG GJORT! [>:][8D]

ORIGINAL: Bebibooms

sliter m å slutte selv etter jula...[:(]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Vand

Jeg er ikke så gla i sånt søtt som det her - men disse er FANTASTISKE [:o]

http://kristinemariaalmas.wordpress.com/2010/11/16/oppskrift-2-sarah-bernards/

Og schnuppa: hahaha, da er man godtesjuk når man mauler nugatti![8D]!! (jeg har og cola, turte bare ikke ta bilde..... svkae svake menneske....[:o])

Hehe..det som er genialt med nugatti er at det holder med to skjeer....da er jeg kvalm. [:D] De kakene må prøves ut!

Oooooh!! Sånne har jeg pleid å lage hver jul, men har aldri visst at de har et navn.. [8|][8D] De er knallgode!! [:D][X(]

Jeg har begynt nye året med lavkarbo! [:o] Sympatisør.. Mannen skal ned i vekt, igjen! Pluss at jeg har godt av å kutte ut alt sukkeret jeg har drevet å proppet i meg.. [:-]

Såh! Dette blir kanskje første dagen uten sjokkis eller cola på eeeeevigheter! [&:][8D]

De kakene så FARLIG gode ut ja.... [:)]

ORIGINAL: Enzonom

De kakene så FARLIG gode ut ja.... [:)]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

ORIGINAL: MeMyself

Oooooh!! Sånne har jeg pleid å lage hver jul, men har aldri visst at de har et navn.. [8|][8D] De er knallgode!! [:D][X(]

Jeg har begynt nye året med lavkarbo! [:o] Sympatisør.. Mannen skal ned i vekt, igjen! Pluss at jeg har godt av å kutte ut alt sukkeret jeg har drevet å proppet i meg.. [:-]

Såh! Dette blir kanskje første dagen uten sjokkis eller cola på eeeeevigheter! [&:][8D]

Vi skulle være like flink, men neidaaaa.... Drit sulten på butikken i dag, første sunne dag[8D] Jeg ser krumkaker til halv pris, måå ha.. Da må sambo ha noe og, 4 kokkusboller... Ved kassen var det julesnop til halv pris, hjelpemeg[8|] Skrev til og med på handlelisten, ikke noe usundt.

Ha ha ha.. [:D] Kjenner til problemet! Sulten på butikken er alltid suksess.. [:-][X(]

Sitter her og lurer på om jeg bare skal legge meg, før jeg sprekker! Sitter og har såååå lyst på noe snop! [X(]

Back
Topp