Syndentur

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
No har ein del av februarbabyane vore i sydlegare strøk og me lurer på om dikka har nokon gode tips? Og korleis er det å amma og bada? Må/bør ein bytta overdelen osv pga faren for brystbetennelse?
Me reiser når Arin er 5-6 mnd tilHellas.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Jeg badet og byttet ikke overdel, men har aldri hatt noen plager med tette melkeganger eller brystbetennelse tidligere selv om jeg har vært kald på puppene. Men er vel ikke noe problem å smette på seg en tørr bikinioverdel ;)

Var veldig spent på hvordan d skulle gå med mini i syden, men det gikk kjempefint. Han var noe sutrete første dagen, men tilpasset seg varmen fint. Nå var det ikke så veldig varmt der vi var, men varmt nok for oss nordlendinger :p veldig glad jeg har ekstra solskjerm til vogna, anbefales å ha med!

Februar-14 mamma <3

• Liker
Reactions: EJ
Jeg badet og bytter ikke overdel.
Fikk brydtbetennelse en gang, men det tror jeg var pga ac på rommet :s
Gikk heldigvis over på et par dager ;)

Jeg syns det var helt ok å dra til syden med en liten baby. Personlig syns jeg det var mye styr å ha han på stranda.. Selv om vi hadde parasoll så ble det hett under der.. Super hysterisk for overoppheting!! :o
Så vi voksne bytta på å være på stranda slik at de to eldste fikk badet og minsten slapp å ligge i heten.
Vi var ikke på stranda hver dag og ikke så lenge om gangen (var mye annet å ta seg til også ;) )

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp