synd i seg selv tråd..

Cindrella

Forelsket i forumet
ja som overskriften, nu ligger jeg i senga og syns virkelig ynd i meg selv,. Lenge siden jeg har vært sååå syk som jeg er nå. Har ikke feber men så sinnsykt vondt i halsen og trykk i bihulene :( er sulten men orker ikke lage mat, så blilr vel en liten is og litt kjeks tenker jeg. Storebror (som vi nå kaller han ) er blitt frisk og er levert i barnehagen i dag, en del snørr men jeg makter rett og slett ikke ha han hjemme i dag å. Nå er det min tur !

Ellers skinner sola og det er en fantastisk dag her i nord, TYPISK!!!!

Ønsker deg god bedring :)

Masse god bedring :)
Her snørrer storebror(kommer alltid til å være storebror, uansett hvordan dette sv.skapet ender nå), men har ingen bh plass vi da. Selv kjenner jeg litt i halsen. Håper jeg slipper lett unna!

God bedring! :)

uffda! Ja, er lov å syte når mann er syk! Ihvertfall når mann er syk å gravid :P
Masse god bedring :)

Ja sant syk OG gravid

Nå har jeg at på til fått noe utslett over helemagen :( noe klør noe klør ikke. Begynte å blusse opp Kløen i hendene å.. Kanskje det har med at jeg er syk å gjøre. Vanskelig å si..

Følg med det, ikke google det.. Å ring legevakta om ikke det gir seg..
Gå heller 1 gang for mye til lege enn en gang for lite :) Ingen ting er for dumt.

Følg med det, ikke google det.. Å ring legevakta om ikke det gir seg..
Gå heller 1 gang for mye til lege enn en gang for lite :) Ingen ting er for dumt.

Sant nok. Skal se det Ann :)

Back
Topp