Synarella øye

twinanne

Forumet er livet
Slik ser øyet mitt ut nå, etter hevelsen som kom i går. Dette er det nesesprayen som forårsaker med allergisk hevelser i huden rundt øyet, hevelsen har gått noe ned i dag, men jeg tar den ut i svart hvit. Dersom det hadd e vært slik på begge øynene så hadde det nok vært dårlig med sidesyn tenker jeg.

Dette her var bare for å leke meg litt og trene på å redusere bilde størelser.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HJELPES[&:]

det ser ikke godt ut[&:]

Huff å huff twinanne! Får håpe du snart er kvitt sprayen da [:)]

huff da, nå vet jeg ikke hvordan det vanligvis ser ut, men det der så ikke veldig godt ut nei. Håper det ikke varer så lenge denne gangen da.

Faktisk så er det værre en det jeg greid å få frem på bildet, men hele øyelokket mitt er jo kommet under hevelsen og ike synlig, og det er en skikkelig stor klomp inn mot neseroten, og det er også hevelse under øyet som ikke er så lett å se på bildet. Det hvite i øyet er fortsatt rosa.

Såg ikkje så godt ut nei.. Håpar det blir bedre snart[:)]

Huff, det så ikke noe godt ut. [&:]

ORIGINAL: VilSåGjerne

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HJELPES[&:]

det ser ikke godt ut[&:]

ORIGINAL: twinanne

Faktisk så er det værre en det jeg greid å få frem på bildet, men hele øyelokket mitt er jo kommet under hevelsen og ike synlig, og det er en skikkelig stor klomp inn mot neseroten, og det er også hevelse under øyet som ikke er så lett å se på bildet. Det hvite i øyet er fortsatt rosa.

Ja jeg ser klumpen ved siden av øyet. Uffa [:o]
Håper du blir bedre ganske snart

Auda, det så ikke godt ut.

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Auda, det så ikke godt ut.

ORIGINAL: Nesing

Auau, det så vondt ut! [:(] Enda godt du snart er ferdig med sprayingen nå, Twinanne. Og dette er siste gang du skal drive med dette, dermed basta! [:)][:D]
sign

Ivara jeg håper dette er siste gang jeg trenger den nesesprayen også, heldig vis har jeg hevi sprayen nå og håper jeg ikke vil se en slik spray igjen på lange tider.

Back
Topp