Synarelaspray

Mirakel84

Flørter med forumet
God morgen! Er i gang med mitt 3 ICSI. Det 5. totalt da vi har 2 frys også... Vi har hatt ei pause på ca 2,5 år. Føler ALT er annerledes denne gangen. Er så følsom (gråter av ingenting!!) og har konstant hodepine! Er på dag 7 med spray. Kan ikke huske jeg reagerte sånn på sprayen de to andre gangene. Er det flere som har bivirkningene av synarelasprayen? Vurderer å gå til lege og be om sykemelding... Men hvor er liksom "grensen" for det?? Dette er jo det siste forsøket... Om det ikke blir frys...

Håper på tilbakemelding! :)

Last edited:
Skulle så gjerne hjulpet deg, men går ikke på denne sprayen selv, men har hørt omtrent samtlige som bruker sprayen forteller om slike bivirkninger, håper de kan svare deg!! :D

Jeg bruker suprecur, så bruker ikke den samme, men jeg er ikke venn med sprayen i det hele tatt. Ble litt bedre da jeg begynte på sprøyter. Eneste som holder meg opp er at jeg straks kan legge den vekk for denne gang.

Det skulle ikke være noe i veien for å ta en tur til legen din og be om sykemelding pga bivirkninger. har ikke selv gjort det, siden jeg har hatt friperiode i fra jobben, hvis ikke så spørs det om jeg ikke måtte ha hatt sykemelding. Og migrene har jeg hatt litt over halvparten av alle dagene jeg har gått på sprayen.

Back
Topp