Synarela...

Cizza03

Forumet er livet
Er det flere som blir tette i nesen av sprayen?
sykehuset sa jeg kunne bruke vanlig nesesray en halv time før...men har egentlig brukt mer enn nåkk nesespray i det siste...
jeg er bare litt småtett...hva tror dere jeg skal gjøre?

Jeg ble også litt småtett, men brydde meg ikke særlig om det. Ville heller brukt saltfvannsspray eller skyllet nesen med saltvann istedet for å bruke vanlig nesespray. Er jo en grunn til at man ikke skal bruke nesespray mer enn max 10 dager [;)] Bruker kun spray om jeg er helt tett og ikke får puste gjennom nesen.

Jeg har alltid brukt nesespray. Før jeg legger meg, barnenesespray, et spray.
Men anbefaler det ikke, men har jo ikke noe å si på forsøket da...

Eg og blir tett i nesen, og eg tror det er av sprayen.....
Hvis eg er for tett i nesen før eg skal spraye, bruker eg vanlig nesespray en halvtime før.
Det blir ikke foran hver spray, men en gang om dagen kanskje....

Enkelte ganger ble jeg tett av sprayen. Men viss du snyter deg før du tar sprayen, så tror jeg det hjelper. Hjalp på meg hvertfall[:)]

ORIGINAL: kate

Jeg har alltid brukt nesespray. Før jeg legger meg, barnenesespray, et spray.
Men anbefaler det ikke, men har jo ikke noe å si på forsøket da...

alltid brukt det når du har brukt synarela?

Takk for fine svar[:)][:)]
Virker som mange kan bli tett av sprayen...jeg er blitt sår i nesen etter all sprayen,går på medisin for bihulebetennelse og saltvanns spray hjelper meg lite...kan ikke bruke for mye otrivin heller....
Menn når jeg pusser nesen så er jeg jo fortsatt litt tett etterpå...gjør det noe? bør jeg ta otrivin da kansje barnespray? eller går dosen med synerela igjennom selv om jeg er litt tett etter å ha pusset nesen?

Noen sm vet?????????[:)]

Back
Topp