Synarela

Fru B

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
❤️Mailykke 2022❤️
Jeg er nå i gang med Synarela og lurer på hvor viktig det er at man tar den med nøyaktig 12 t mellomrom? Har man noe slingringsmonn her?

Pluss/minus en time var ok i følge klinikken da jeg spurte :)

Jeg er nå i gang med Synarela og lurer på hvor viktig det er at man tar den med nøyaktig 12 t mellomrom? Har man noe slingringsmonn her?
Jeg fikk også beskjed om +/- 1 time[emoji4][emoji106]

Hvis du glemmer en gang og det for eksempel har gått 5 timer, så er det bedre å hoppe over denne dosen og heller ta neste, fikk jeg beskjed om. Så det er ikke nøyaktig 12 timer imellom, men helst ikke mange timer med slurv :)

Takk for svar alle sammen! Da holder jeg meg til +/- en time. Siden jeg har ferie er det kjedelig å måtte sette på klokka for å stå opp å ta sprayen, liksom... [emoji2]

jeg hadde alarm å telefonen slik at jeg skulle huske det. Ofte ringte alarmen og det gikk noen sekunder før jeg forstod hvorfor den ringte... 3 uker med Synarela og like glemsk;)

Takk for svar alle sammen! Da holder jeg meg til +/- en time. Siden jeg har ferie er det kjedelig å måtte sette på klokka for å stå opp å ta sprayen, liksom... [emoji2]

Jeg tar sprayen kl.6 og 18! Jeg er allikevel ofte våken kl. 6, tar sprayen og sovner litt igjen :) synes det passer veldig bra her!

Back
Topp