Synarela

minimeah

Glad i forumet
Hvor mange dager har dere fått beskjed om å bruke samme flasken? Min har jeg brukt i 14 dager i dag, tok i morges og da hørtes jo flasken helt tom ut :( de har skrevet fra klinikken at jeg skal bruke den i 15 dager! På det papiret som følger med står det at en flaske rekker til 14 dager med fire spray om dagen. Får ikke det til å gå opp med 15 fra klinikken. Hvem skal jeg høre på??

Fikk ikke du et eget skriv med ang Synarela sprayen? Der står det at enn skal bytte flaske på spraydag 14 som jeg tolker det iallefall. :)

På flasken står det at det er 60 spray i flasken, og at du skal sette et kryss for hvert spray du tar (etter at du har sprayet den i gang). Så om du nyser og må ta ett ekstra spray så må du sette et ekstra kryss. Når det er 60 kryss må du bytte flaske. Om du ikke trenger noen ekstra spray så blir det 15 dager med fire spray per dag (4*15 = 60). :)

Det er 60 spray i en flaske, uavhengig av dager. Viktig å bytte etter 60 spray!

Jeg hadde uttak sammen med ei som hadde fortsatt på samme flaske fordi den hørtes full ut fortsatt, og hun ble ikke nedregulert riktig og måtte begynne på nytt...

Løp og kjøp en flaske til om den er tom!
Som andre skriver er det 60 spray på en flaske. Hvis du merker den er tom er det lurt å kjøpe en ny slik at du er sikker på at du får medisinen du skal ha.
Tror jeg hadde 3 flasker tilgjengelig på resepten min, brukte 2.

Jeg sprayet sju spray for å få den i gang og har tatt fire spray hver dag i 13 dager og to i dag siden jeg ikke har tatt kveld enda. Så da har jeg tatt 54 spray? De 7 første teller vel ikke med?

Back
Topp