Synarela og spraytider

wishingstar

Forelsket i forumet
Jeg må mase litt til her inne..men dere er jo så flinke å svare[:D] Jeg skal ta synarela morgen og kveld kl 8 og 20. noen som vet hvor nøye dette er? Kan man tilpasse det en time frem eller tilbake av og til eller må det være på slaget?

ja, tenker det jeg også, men sånn som i dag så var jeg på jobb til 20.30, og jeg måtte spraye 20.00. Jeg blir så tett og "forkjøla" om kveldene når jeg tar den, så det hadde vært greit å kunne utsette den litt... Noen som vet??

Det behøver ikke være på klokkeslaget nei, jeg fikk beskjed om at 1 time fra eller til hadde ikke noe å si[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det behøver ikke være på klokkeslaget nei, jeg fikk beskjed om at 1 time fra eller til hadde ikke noe å si[:)]

sign denne[;)]

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne tilpasse det selv, bare det måtte være 12 timer mellom hver spray! Altså 07 og 19 eller 09 og 21... f.eks![:)]

ORIGINAL: tullemor79

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne tilpasse det selv, bare det måtte være 12 timer mellom hver spray! Altså 07 og 19 eller 09 og 21... f.eks![:)]

Jeg sprayet 3 ganger om dagen, og fikk ikke beskjed om at det måtte være 8 timer mellom hver. Bare at den ble tatt til faste tider +- 1 time[:)]

Eg tok den til dei faste tidene eg hadde fått. Skjedde ein og annen gong at det blei forskjøve med eit par timar, men helst skulle ikkje det skje slik eg forstod det då.

En time over eller før er greit, men ikke noe mer fikk jeg høre...

ORIGINAL: tullemor79

glemte å si at det skulle være til samme tidspunkt hver dag da, men at det kunne være kl 7 og 19 i steden for kl 8 og 20 f.eks

hehe, jeg prøver å krysse av på eska at den er tatt. men skal nok huske det uansett. Alarm på telefonen både morgen og kveld er obligatorisk [:)][:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Det samme svaret fikk jeg.. [:D]

Back
Topp