Synarela og bivirkninger

Palma12

Betatt av forumet
Begynner på synarela nå i helgen. Grugleder meg. Godt å være i gang og ikke bare gå og vente, men det er første gang på lang protokoll og gruer meg til evt bivirkninger. Har ikke hatt noen bivirkninger på kort protokoll. Hvordan har dere opplevd bivirkningene? Og når i sprayperioden har dere begynt å kjenne noe?

Eneste var at jeg var sår i nesa etter hvert. Fikk ikke noen andre bivirkninger heldigvis. Så for meg nattesvette og intens hodepine som andre snakker om, men det kom aldri. Håper det blir det samme for deg siden du ikke har reagert på kort protokoll :)

Jeg ble vell hormonell vist man kan si det sånn :hilarious:
Merket faktisk ikke så mye no sist når jeg gikk på lang protokoll , da var egentlig bivirkningene lite
Har gått på lang protokoll, en kort og siste lang protokoll

Jeg fikk hetetokter av den sprayen og ble nok litt uttafor den siste tiden, men hvis jeg ikke husker feil gikk jeg på den i 4-5 uker. Sist hadde jeg kort protokoll, og det var mye bedre. Tror det er veldig individuelt, får satse på at du slipper så mye bivirkninger :)

Hadde ingen bivirkninger☺️ Har generelt hatt lite bivirkninger, og jeg er nå på mitt 5. ferskforsøk.

Jeg var forberedt på masse bivirkninger, ikke minst emosjonelt. Men merket nesten ingenting, kun en antydning til hodepine, og ifølge mannen var jeg mer følelsesmessig avbalansert enn noen gang :rolleyes: Fullt klar over at ikke alle er så heldige, men vil anbefale å ta det som det kommer og ikke grue seg for mye, det hjelper ingenting :)

Følte jeg hadde de fleste bivirkningene o_O hodepine, kvalme, hetetokter, humørsvingninger.. husker ikke alt :dead: så er sååå glad for at jeg skal ha kort protokoll denne gangen :woot: mannen min og! :joyful:

Godt å høre at ikke alle sliter med bivirkninger. Jeg skal gå på spray i tre uker så håper jeg er av de som slipper billig unna :D

Nesten gjennomført to dager på spray og det går veldig bra så langt. Regner med det tar litt lenger tid før jeg kjenner evt. bivirkninger. Er litt øm i eggstokkene eneste. Er det andre som har opplevd det?

Her var det hodepine av og til, hetetokter til de grader og trøtthet. Masse lykke til med spray start. Kommer like etter :P

Jeg startet på Synarela på mandag, og er også veldig spent på om jeg får noen bivirkninger. Men ingenting her foreløpig :) Vi får krysse fingrene for at vi slipper ;)

Jeg fikk hodepine og var litt i spray tåken :p ellers helt fin. Sprøytene derimot... åh som jeg gråt.:hilarious::hungover:

Jeg har reagert litt forskjellig egentlig, første gangen merket jeg ikke så mye. Tredje gang derimot da fikk jeg skikkelige hetetokter (var selvsagt i sommer når det var så varmt[emoji28])

Hodepine, surrete, utslitt.. Sykemeldt alle rundene raskt etter spray.

Dere som ikke fikk bivirkninger, var effekten like god? Jeg har nå sprayet en uke og merker ingenting til bivirkninger. Håper jo selvsagt at det fortsetter slik, så lenge jeg responderer som jeg skal

Dere som ikke fikk bivirkninger, var effekten like god? Jeg har nå sprayet en uke og merker ingenting til bivirkninger. Håper jo selvsagt at det fortsetter slik, så lenge jeg responderer som jeg skal

Jeg bekymret meg for akkurat det samme som deg, ettersom jeg merket så lite. Men da jeg var til kontroll, var jeg perfekt nedregulert. Så jeg tror det rett og slett er veldig individuelt hvordan kroppen responderer, og at så lenge man tar sprayen som man skal, bør man bare være glad til for å slippe plagene :)

Min erfaring er at jeg klarer meg fint på sprayen i 14 dager. Ingen bivirkninger, så sier det pang og jeg kollapser totalt. Sliten, hodepine, svimmel og fullstendig surrete Jeg tror den smellen kommer når jeg er ferdig nedregulert rett og slett! Funker altså som bare det også uten bivirkninger.

Jeg hadde en runde med lang protokoll i 2015 - Synarela + Menopur. Følte jeg ble hissig og hormonell på Synarela. Fikk hetetokter, svettet mye på dagtid og var svimmel til tider.

Back
Topp