Synarela-Noen som vet?? Haster

wishingstar

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg begynner på Synarelaspray i morgen tidlig. På sprayen står det at man ikke må spraye dersom man er gravid. Det er ennå 9 dager til jeg skal ha tr på besøk, så da vet jeg jo erlig talt ikke om jeg er gravid.... Jeg har fått litt varierende tilbakemeldinger fra sykehuset når jeg har spurt... Så nå håper jeg noen her inne kan hjelpe meg? Hva har dere fått beskjed om ? Det er vel ingen vits i å ta graviditetstest allerede nå??

Jeg har ikke kommet i gang enda, men var veldig skeptisk til å begynne på dag 20 siden det er etter EL. Fikk beskjed om at det ikke var farlig om jeg gikk på sprayen selv om jeg var blitt gravid. Skulle ta en test om jeg ikke fikk TR før jeg skulle begynne på sprøyter...

takk for svar.. Må vel bare stole på hun siste jeg prata med som sa at det ikke var noe problem... Selv om hun før det sa at jeg skjulle teste.. Tror hun siste var sykepleier og hun første kun sekretær ellerno... Rekker jo ikke å ta noen blodprøve ihvertfal siden jeg begynner i morgen tidlig...[:)]

Noen andre som har tips??

Men.... skal på fest i helga og skulle så gjerne ha drukket litt... men da er det jo enda ei lita uke til tr kommer og jeg vet om jeg er gravid eller ikke... Huff!!! Men så tør jeg egentlig ikke drikke heller i tilfelle. Orker ikke gå og lure i ni måneder på om noe gikk galt. Hva gjør dere??

D var ingen fare å begynne å spraye,men ta en test før sprøytestart....

Selv valgte ej å ik drikke i denne perioden,lurer folk med å drikke munkholm..... å d har ej plana om å gjøreei stund til! :)

Jeg hadde ikke drukket HVIS muligheten er der for at du er gravid, SELVSAGT...

Og ang. synarella må du jo bare begynne på det eller el, man kan jo aldri være 100% sikker på at man ikke er gravid. Ingen kan jo være det, mirakler skjer jo...men alikevel må du begynne da, og heller avbryte HVIS du skulle være så heldig å bli gravid. Det er ikke farlig å begynne på det til du veit om du er gravid eller ikke.

Sign på det som er sagt her. Jeg fikk beskjed om at det ikke var farlig å starte på spray selvom det skulle vise seg at man var gravid.

Ifht alkohol mener jeg på at dersom man er usikker så velger man å ikke drikke (men, det er meg og min mening da..). Er man redd for at andre skal finne ut at man ikke drikker kjøper du 1 vinflaske med skrukork(tømmer den ut eller gir bort innholdet)for så å fylle på med alkoholfri vin [;)] Evt bare ta av etiketten på den alkoholfrie vinflasken[:D]

Enig med deg ang alkohol. Har holdt meg unna alkohol i alle de usikre periodene siden vi begynte å prøve! Orker ikke tanken på å gå et helt svangerskap og lure....

Back
Topp