Synarela - mens til vanlig tid?

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Jeg venter mensen imorgen eller eventuelt i overimorgen og jeg pleier alltid å spotte noen dager før mensen kommer. Nå har det imidlertid ikke vært tegn til spotting. Lurer derfor på om mensen pleier å komme til riktig tid når man bruker Synarela? Sjette dag på Synarela idag.

Jeg har stort sett alltid fått mens rett før sprøytestart. Husker ikke hvilken dag det var.

Jeg fikk mens på dagen når jg skulle..

Jeg fikk litt forsinket mens første gangen, men var bare snakk om 2-3 dager mener jeg å huske. Hadde ikke fått mensen til første kontroll, for da skulle jeg egentlig begynne på sprøyter. Mensen kom på vei hjem fra Riksen, ganske irriterende. Da ble det ny kontroll uka etter og utsatt sprøytestart

Jeg har fått noen dager forsinkelse mener jeg. :) Ganske vanlig det hvert fall.

Jeg har stort sett alltid fått mens rett før sprøytestart. Husker ikke hvilken dag det var.

Jeg fikk mens på dagen når jg skulle..

Jeg fikk litt forsinket mens første gangen, men var bare snakk om 2-3 dager mener jeg å huske. Hadde ikke fått mensen til første kontroll, for da skulle jeg egentlig begynne på sprøyter. Mensen kom på vei hjem fra Riksen, ganske irriterende. Da ble det ny kontroll uka etter og utsatt sprøytestart

Jeg har fått noen dager forsinkelse mener jeg. :) Ganske vanlig det hvert fall.

Ok, så de fleste får litt forsinket mens. Det forklarer hvorfor det ikke har vært noen spotting enda. Håper bare den ikke blir over en uke forsinket, for jeg skal ha kontroll torsdag i neste uke. Hørtes ikke gøy ut å få forsinket sprøytestart.

Går det bra å ha kontrollen hvis man blør masse? Og kan man da starte med sprøyter hvis man blør?

Jeg venter mensen imorgen eller eventuelt i overimorgen og jeg pleier alltid å spotte noen dager før mensen kommer. Nå har det imidlertid ikke vært tegn til spotting. Lurer derfor på om mensen pleier å komme til riktig tid når man bruker Synarela? Sjette dag på Synarela idag.

Hos meg har det vært litt varierende. Første gangen kom den på vanlig tid, mens siste gang så kom den 4 dager for sent. Holdt på å ikke rekke forsøket før sommerferien. Så best å ikke ha lang protokoll med små marginer før sommer/jul.

Hos meg har det vært litt varierende. Første gangen kom den på vanlig tid, mens siste gang så kom den 4 dager for sent. Holdt på å ikke rekke forsøket før sommerferien. Så best å ikke ha lang protokoll med små marginer før sommer/jul.

Ok, det høres skummelt ut med små marginer da, ja! Ingen tegn til mensen foreløpig, så gjetter på at den blir forsinket hos meg også. Håper at den kommer snart, har allerede begynt å bekymre meg for at den ikke skal komme i tide før kontrollen neste uke...

Ok, det høres skummelt ut med små marginer da, ja! Ingen tegn til mensen foreløpig, så gjetter på at den blir forsinket hos meg også. Håper at den kommer snart, har allerede begynt å bekymre meg for at den ikke skal komme i tide før kontrollen neste uke...
De tilpasser det hvis den ikke har kommet, så det trenger du ikke å uroe deg for. Kun i forbindelse med ferier hvor de er lukket det kan være et problem. Den dukker nok opp snart skal du se:-)

De tilpasser det hvis den ikke har kommet, så det trenger du ikke å uroe deg for. Kun i forbindelse med ferier hvor de er lukket det kan være et problem. Den dukker nok opp snart skal du se:)

Takk, godt å vite! :-) (Vil helst ha mensen og komme i gang så raskt som mulig uansett da...)

Back
Topp