Synarela - Hvilken bivirkninger hadde du?

Jeg føler jeg har bivirkninger som i grunn ikke står så tenkte derfor å høra hva folk faktisk har hatt av bivirkninger.
Jeg hadde alt som finnes av bivirkninger føler jeg iallefall. Hetetokter , hodepine, sliten, forvirret , deprimert. Tørrhet i munn. Har kanskje glemt litt, men husker jeg sa at det kom aldri til å bli lang protokoll igjen:wacky:Fikk ut få egg, et overlevde og satt til uke 20.​

Eg hadde bivirkningar i bøttevis...! Det verste var konstant migrene/hovudverk. Var også veldig slapp og trøtt, utruleg sløv og generelt nedstemt. Måtte til slutt bli sjukmeldt. Men fekk positiv test på torsdag, så det var jo verdt det! ❤️

Hadde ulike erfaringer på de ulike forsøkene. Første gangen merket jeg ikke så mye, forsøk 2 og 3 var litt verre. Hetetokter, utilpasshet/uro og hodepine.

En kraftig forverring av kronisk migrene, hardere anfall hver dag. Generelt dårlig form, men det kan også komme fra anfall hver dag.
Har heldigvis fått gå på progynova de to gangene etterpå.

Blir sikkelig tett i nesen i ca 30 minutter etter spray. Så blir jeg sinna.... sikkelig sinna men kommer fort på hva grunnen er og da rorer jeg meg. Eller så veksler jeg på å føle meg helt jævlig eller sykt bra Denne runden har jeg også vært en del kvalm.

Hetetokter og hodepine var det verste utenom irritabelhet. Ble raskt sykemeldt hver gang.

Back
Topp