Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har nå gått på Synarela i to uker og merker veldig påvirkning på humøret. Det er nesten sånn at jeg ikke kjenner meg selv igjen. Har ikke opplevd det så sterkt med andre medisiner. Lurer på om det er noen andre med lignende erfaring?
Jeg har forsøkt det flere ganger og har reagert forskjellig hver gang. Første gangen merker jeg nesten ikke noe i deg hele hatt, 2. gangen ble jeg plutselig svimmel og følte meg uvel, 3. gangen slet jeg veldig med hetetokter. Får håpe det blir bedre når du begynner på de andre hormonene
Jeg har forsøkt det flere ganger og har reagert forskjellig hver gang. Første gangen merker jeg nesten ikke noe i deg hele hatt, 2. gangen ble jeg plutselig svimmel og følte meg uvel, 3. gangen slet jeg veldig med hetetokter. Får håpe det blir bedre når du begynner på de andre hormonene
Takk for svar Ja, da er virkningene litt ulike da. Ja, håper det vil bedre seg da. Synes synd på kjæresten... Huff... Var på ultralyd i dag og det viste seg at livmorslimhinnen var tynn, men det var tre cyster på eggstokkene. Legen mente det var egg i disse, og de må bort før videre behandling. Tok blodprøver for å se østrogen (?) nivået i disse. Skal kontakte de i morgen for å få vite resultatet og hvordan den videre behandlingen da blir. Han nevnte at jeg kanskje skulle gå på Synarela en uke til. Så det blir spennende å høre hvordan det blir videre.