Syn/briller

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har brukt lesebriller/TV-briller i noen år nå, men de siste årene har synet blitt litt dårligere. I løpet av de månedene jeg har vært gravid virker det som om synet har blitt enda litt dårligere ganske fort. Tenkte å ta en tur til optiker (har ikke vært der på mange år) og få sjekket synet igjen, evt. tilpasset nye lesebriller.

Jeg har hørt synet kan forandre seg mye i svangerskapet, så spørsmålet mitt er om det er dumt å gå dit nå? Burde jeg heller vente til etterpå, for da har synet kanskje stabilisert seg? Noen som vet? [:)]

Jeg har også hørt at synet kan forandre seg en del under svangerskapet.... Har ikke merket noe selv enda (bruker linser), men ta bare en telefon til optikeren så får du helt sikkert svar[:)]

har aldri vært plaget med synet,men etter jeg ble gravid er det akkurat som om synet har blitt litt dårligere...[&:]
hmmmmmzzzzzzzz

Jeg var i kontakt med optiker for mitt syn er blitt veldig dårlig i graviditeten, jeg bruker briller.. De annbefalte at jeg ventet til etter at jeg var ferdig for å se om det stabiliserte seg igjen eller om jeg må ha ny styrke [:)][:)][:)]

Takk for svar! Får vel vente litt til da [:D]

Er veldig vanlig med noe dårligere syn under svangerskapet,og amme perioden- mye hormoner i sving da! Selv bruker jeg linser og har hatt syn som har vært veldig opp og ned!
Så vil nok ikke anbefale deg å kjøpe nye briller,for du kan nok være heldig å få tilbake det "vanlige" synet igjen...
Men som en løsning kan du jo for en periode bruke linser,slik at du føler at du ser- elelr kjøpe deg et par billige lesebriller på rema![;)]

Fikk du dekt laseroprasjon EmmaT, eller måtte du betale det selv? Vet du sånn ca. hvor mye det koster om man må betale det selv?

Back
Topp