Symptomtråd.

Noen som merker at murringene har begynt å avta litt? Når er det vanlig at dette skjer?

Her har det murret helt ekstremt frem til 5+0. Så synes jeg det gradvis har avtatt. Nå er det bare innimellom. Kjenner likevel et konstant press inni der da.

Hva er normalt?

Hadde mye murringer fra ca uke 3+0 til ca 5+0 deretter har det dabbet av. Nå kjenner jeg av og til. Har også ligamentsmerter innimellom.

Tror det er normalt☺️
 
Hadde mye murringer fra ca uke 3+0 til ca 5+0 deretter har det dabbet av. Nå kjenner jeg av og til. Har også ligamentsmerter innimellom.

Tror det er normalt[emoji5]

Håper det! Er fullstendig nervevrak nå. På vei til ultralyd [emoji30]

Var nettop på Klinikk Fjeld hvor jeg får akupunktur to ganger i uken. Hun sier pulsen min er veldig sterk og fin og tegn på at ting er bra, men jeg synes ikke det er beroligende nok [emoji51]
 
Last edited:
Så spennende! Lykke til på ultralyd❤️ Det går nok fint ☺️

Her har pulsen forandret seg etter at jeg ble gravid. Hvilepulsen har steget med ca 10 slag pr min. Synest det er lettere å kjenne den også. Kroppen er fascinerende!
 
Så spennende! Lykke til på ultralyd[emoji173]️ Det går nok fint [emoji5]

Her har pulsen forandret seg etter at jeg ble gravid. Hvilepulsen har steget med ca 10 slag pr min. Synest det er lettere å kjenne den også. Kroppen er fascinerende!

Mente akupunktur 2 ganger i uken i innlegget over [emoji13]
 
Så spennende! Lykke til på ultralyd[emoji173]️ Det går nok fint [emoji5]

Her har pulsen forandret seg etter at jeg ble gravid. Hvilepulsen har steget med ca 10 slag pr min. Synest det er lettere å kjenne den også. Kroppen er fascinerende!

Min hvilepuls steig også ca 10 slag, men har gått ned igjen nå så ligger bare ca 5 slag over så da blir jo jeg litt bekymra [emoji12]
 
Min hvilepuls steig også ca 10 slag, men har gått ned igjen nå så ligger bare ca 5 slag over så da blir jo jeg litt bekymra [emoji12]

Hvilepulsen minhar også gått ned igjen litt. Tror den var ca 15 slag over normalen☺️ Du trenger nok ikke vere så bekymret for det.
 
Hvilepulsen minhar også gått ned igjen litt. Tror den var ca 15 slag over normalen[emoji5] Du trenger nok ikke vere så bekymret for det.

Blir fort andpusten selv om, men når en har klokke som viser en mye så blir en fort bekymra [emoji85]
 
Kvalm når jeg blir sulten og sykt vondt i brystene.
 
Større pupper ❤️ og kvalme som bare blir verre og verre.. Hatt min første hjemmedag pga kvalme i dag og tatt fri i morgen også. Og hormonell, mye verre enn forrige gang:hilarious: blir rørt av alt nesten :hilarious:
 
Er så uggen.. Det blir værre og værre.. :meh:
Det var jeg ikke da jeg hadde MA eller SA, men var det med toåringen. Lurer på om det kan gå bra likevel jeg da :nailbiting: Håper uggenhet er et godt tegn for meg!
 
Begynte å bli uggen i går.. Verst etter søvn.

Og i dag stinker hunden. Skikkelig....
 
Her kommer og går det litt, i dag feks har vært en sånn typisk tung dag og små uggen :hungover:
Men jeg klarer ikke ;)
8+2 i dag
 
Veldig trøtt! Vondt i hode, og litt kvalmen:happy: Men går greit til nå, så lenge jeg kan få meg en kvil i løpet av dagen;)
 
Idag har eg vert kvalm :depressed: Brakk meg igår. Ingen oppkast enda. Er veldig trøtt også so må snart legge meg :hilarious:
 
6+0
- Ømme bryst
- Kvalme når jeg er sulten
- Ekstrem luktesans
- Trøtt
- Tisser oftere
 
Back
Topp