Symptomtråd.

Kjenner noe opp under ribbeina på venstre side; men er jo alt for tidlig å gjøre det nå [emoji28]
 
Flere som er varme? Koker her, spesielt på kveldene. Var slik forrige to ganger også, gikk mye uten sokker hjemme.
 
ligger våken etter at jeg har vert på do:dead: Luft i magen og kvalm. Føler jeg gjør det ofte.

Må alltid på do 2-3 ganger om natten. Rekorden er 4 ganger på en natt:eek:
 
Menssmerter/kramper, såre brystvorter, plutselig akutt sulten, småkvalm hvis jeg ikke spiser nok. Spiser servelat, leverpostei, melk og ost, typisk gravidmat for min del.
Vondt i korsryggen!
Fryser og er varm om hverandre, det var det sikreste tegner for meg. Typisk tidlig graviditet.

Bare 5+0 i dag, venter den dårlige gravidformen om noen dager ;) håper virkelig det går bedre enn sist, da var jeg helt slått ut til godt over halvveis.
 
Flere som er varme? Koker her, spesielt på kveldene. Var slik forrige to ganger også, gikk mye uten sokker hjemme.

Jeg bytter på,så enten eller. På natta har jeg ofte vært veldig varm nå den siste uken. Men enten kald med masse tepper, eller veldig varm :p
 
Fortsatt såre brystknopper. Kvalmen har kommet mer igjen de siste dagene. Var endel kvalm fra 4+4 tom 6+3,så roet det seg. Så har det definitivt tatt seg opp igjen fra 7+4.
Nå kjenner jeg mer på et slags press der hvor livmoren er. Begynner å bli ubehagelig å ligge rett på magen. Fortsatt veldig oppblåst som også har noe å si der :) blitt tregere i magen. Også svært trøtt og konstant sliten.
 
Og er da 8+0 idag :)
 
7+2, sliten, och aningen förstoppad, ellers ganska snälla symptomer må jag si. Gleder mig til TUL på tirsdag :Heartpink
 
Au, puppene mine!
Jeg har i tillegg begynt å kjenne ligamentsmerter, hurra!!
Det må jo bare bety at noe vokser! :happy:
 
6+0 i dag. Fortsatt ingen tegn til kvalme. Ellers har jeg de samme symptomene: murringer, vonde og ømme pupper, tett nese og oppblåst. I tillegg har jeg blir svært temperamentsfull. Stakkars samboeren min. Han gjør ikke noe galt, men er likevel sykt irriterende!!!!
 
I dag har jeg vært veldig trøtt og sliten. Det murrer, jeg er kvalm og ømme bryst. Det blir med andre ord en sofa dag i dag!
 
Noen som merker at murringene har begynt å avta litt? Når er det vanlig at dette skjer?

Her har det murret helt ekstremt frem til 5+0. Så synes jeg det gradvis har avtatt. Nå er det bare innimellom. Kjenner likevel et konstant press inni der da.

Hva er normalt?
 
Back
Topp