Symptomtråd.

Masse murring og smerter i korsryggen/hoftene. Aldri vært plaget med ryggvondt før.
Er vel i uke 5 nå. Teste i morgen eller tirsdag Sulten støtt men det er jeg alltid


Negativ test i går kveld. Tett nese idag og mer kvalm.
Masse murringer i magen men begynner å tro og forberede meg på TR til uka...
Tenkte kansje blodprøve i morgen... kan det vise noe bedre enn urin?
 
Last edited:
Merket svangerskapet under orgssme[emoji85] forstod fort at det var noe på gang i livmora. Jeg er av typen som kjenner når jeg har eggløsning. Og spyr av smertene u der menstruasjon.

Har i di to andre svangerskapene hatt tidlig symptomgivende bekkenløsning, eller bekkenleddsmerter. I forrige kom det i uke 7, spent på når det kommer denne gang.

Ellers er puppene ømme, murringer, noe som minner om livmorstrekk, men tenker det er for tidlig‍♀️

Syk matlyst, men det er nok mest pga den plutselige snus slutten [emoji28] spiser hele dagen [emoji849]

Kvalmen kommer nok snart, men nyter det mens den enda ikke er her[emoji1376]
 
Merket svangerskapet under orgssme[emoji85] forstod fort at det var noe på gang i livmora. Jeg er av typen som kjenner når jeg har eggløsning. Og spyr av smertene u der menstruasjon.

Har i di to andre svangerskapene hatt tidlig symptomgivende bekkenløsning, eller bekkenleddsmerter. I forrige kom det i uke 7, spent på når det kommer denne gang.

Ellers er puppene ømme, murringer, noe som minner om livmorstrekk, men tenker det er for tidlig‍♀️

Syk matlyst, men det er nok mest pga den plutselige snus slutten [emoji28] spiser hele dagen [emoji849]

Kvalmen kommer nok snart, men nyter det mens den enda ikke er her[emoji1376]
Aaah godt å høre det er flere i snus slutten her :D føler jeg er alene på alle underforum jeg leser på, som om det er heeeelt tabu tilogmed når man er prøver bare..
 
Puppene er hardere og ømme, og tett i nesa, økt matlyst. Kan være tilfeldig det siste der da. I tillegg har jeg sånne "hugg" i magen, der jeg ikke vet om jeg er sulten eller kvalm.
Kansje du er begge deler? Den graviditeten er merkelig!
 
Jeg har sykt ømme og harde pupper, var de som gjor at jeg tok test. Var helt likt forrige svangerskap. Så nå er bh'ene lagt på hylla og sportstoppene tatt frem har også veldig vondt i korsryggen som er nytt for meg. Og er mye sulten, våkner av sult på natten ellers ingen symptomer. Har ett bekken som aldri ble bra etter forrige svangerskap og smertene kom sist i uke 9. Så jeg er redd jeg vil slite mye med det denne gangen og at det kommer tidligere. Men foreløpig ingen ekstra vondter der utenom det som aldri har gått bort ;)
 
Ømme og hardere pupper, stikk i livmora og smerter i korsryggen som bytter side av og til. Småkvalm av og til, men ikke noe plagsomt. Har ikke vært veldig plaget med tidlige symptomer tidligere, men fikk bekkenløsning ut i svangerskapet. Vært en del plaget med ryggen de siste årene, så tror kanskje det blir værre nå. Men får vente å se :)
 
De første symptomene som ga meg mistanke om graviditeten (akkurat likt sist jeg oppdaget svangerskapet) er hyppig vannlating og mye sterkere orgasmer :p Ellers kjenner jeg også murringer fra livmor og litt ømme bryst.
 
Ømme pupper her... Mest om kvelden faktisk...

Ellers bittelitt menssmerter innimellom.sykt lite symptomer egentlig, er 4+4 I dag
 
Eg har mange symptomer. Men eg gravid gjennom IVF så eg går på medisiner enda. Derfor veit eg ikkje kva symptomer som er ekte og kva som er framprovoserte av medisinene
 
Aaah godt å høre det er flere i snus slutten her :D føler jeg er alene på alle underforum jeg leser på, som om det er heeeelt tabu tilogmed når man er prøver bare..

Røyk synes jeg mann kan holde seg unna selv når mann prøver. Føler det er så mye mer skadelig enn hva en hvit liten tørrsnus er [emoji28] men mann skal forsåvidt ikke bruke noe mann er så opplyst om konsekvensene rundt i dag.

Jeg var sjikkelig hardcore snuser nå, gikk nok en boks til dagen. Men som forrige gang, lever jeg nå på Onico og zeroberg. Men noe må det være med nikotinen jeg nå ikke får i meg, som gjør meg sulten dagen lang [emoji38]

Sliter og med å drikke mindre mengder kaffe. Drikke faktisk mer kaffi nå enn når jeg snuste [emoji51]

Men nå har vi bare visst om det en ukes tid, og det var ikke planlagt heller. Blir nok mettere etterhvert[emoji5] Men fynes mannfolket kunne hjulpet litt til, med å kutte både røyk og snus for min del. Bare sånn at han kunne sett hvor vanskelig jeg har det med snusslutten.
 
Røyk synes jeg mann kan holde seg unna selv når mann prøver. Føler det er så mye mer skadelig enn hva en hvit liten tørrsnus er [emoji28] men mann skal forsåvidt ikke bruke noe mann er så opplyst om konsekvensene rundt i dag.

Jeg var sjikkelig hardcore snuser nå, gikk nok en boks til dagen. Men som forrige gang, lever jeg nå på Onico og zeroberg. Men noe må det være med nikotinen jeg nå ikke får i meg, som gjør meg sulten dagen lang [emoji38]

Sliter og med å drikke mindre mengder kaffe. Drikke faktisk mer kaffi nå enn når jeg snuste [emoji51]

Men nå har vi bare visst om det en ukes tid, og det var ikke planlagt heller. Blir nok mettere etterhvert[emoji5] Men fynes mannfolket kunne hjulpet litt til, med å kutte både røyk og snus for min del. Bare sånn at han kunne sett hvor vanskelig jeg har det med snusslutten.
Haha helt enig! Her snuser mannen samme som meg så må innrømme at det har ikke vært lett å holde seg unna.. skal fylle opp litt lager med nivotinfri i morra!
Snusa også myyye hver dag, og kaffe må jeg ha.. bare prøve å kutte mengdene litt :p
Liksom ikke gått helt opp for meg at det er en liten der inne enda.. sist gang snusa jeg litt før jeg klarte å slutte å snuse helt, har sprekki med noen få snus nå også men myyye mindre enn sist!
 
Aaah godt å høre det er flere i snus slutten her :D føler jeg er alene på alle underforum jeg leser på, som om det er heeeelt tabu tilogmed når man er prøver bare..

blev og glad for att det var flere som kutter snusen... är bara 3+3 och nettop fått positiv test så er litt i sjokk...vi får hejja på varandra!

symptomer här är såre brystvårtor, stikk i livmor/ligament, SULTEN! ellers tror jag det er lite än. Kommer väl fler etterhvert ;-p
 
Sult! Ellers ingenting, sist kom alt på en gang i uke 6! Åsså fryser jeg noe innmari men det kan lile gjerne være at det faktisk har blitt sinnsykt kaldt ute
 
Last edited:
blev og glad for att det var flere som kutter snusen... är bara 3+3 och nettop fått positiv test så er litt i sjokk...vi får hejja på varandra!

symptomer här är såre brystvårtor, stikk i livmor/ligament, SULTEN! ellers tror jag det er lite än. Kommer väl fler etterhvert ;-p
Yeey! Ja vi må stå sterke sammen i snus slutt! Har kjøpt inn ny nikotinfri i dag, noe kickup eller hva det var :p
 
Sult! Ellers ingenting, sist kom alt på en gang i uke 6! Åsså fryser jeg noe innmari men det kan lile gjerne være at det faktisk har blitt sinnsykt kaldt ute
Jeg også har begynt å fryse veldig :p
Pleier egentlig være en veldig varm person :)
 
Back
Topp