symtomer ?

piakine

Flørter med forumet
hvilke sympomer har dere ???[:D]

jeg er helt på tull når varmen slår inn ... skulle tro at jeg var kåmment i åvergangsalderen [&:]
isbiter å vann går ned på høykant :[;)]
noen andre såm har d sånn ??

Nei eneste symptomene jeg har er ømme bryster, trøtt og utrolig vondt i hodet..

Gudskjelov har ikke kvalmen meldt seg.

Hmm, varmen har ikke vi vært så mye "plaget" med siste ukene, så det vet jeg ikke så mye om! [8D]

Derimot sliter jeg stooort med en ekstrem kvalme og oppkast! [:'(]
Og jeg er sååå trøtt og sliten! Stikkingene i livmor, smerter i rygg, hodepine, ømmepupper og oppblåst mage!

[:D] 
Jeg må si, selv om kvalmen har tatt knekken på meg med ettpar annledninger, nyyyter jeg hvert tegn, for det tyder jo på at det går riktig vei denne gangen!! [:)]

kvalmen og tøtthet her.
men er jo vert det da[:D]

jeg har de vanlig symptomene..

jeg er veldig trett, kvalm om jeg ikke passer på jevnlig inntak av mat.

litt luft og mage stikkinger...

men alle symptomer ergentlig velkommmen... selvom jeg blir litt sliten.

ja , har enkelte dager dær jeg henger åver den store hvite tlf og snakker utenriks , men ellers er d ømme pupper, oppblåst å ømm mage som rejierer hverdagen min ... har ikke lenger den trettheta.
me varmen gjør at jeg knapt klarer å hålle hode sammen [:(]
hang ut såveromsvindue å bælja ei natt pga av varmen ... [:(][:(][:(][:(]

jeg har vært ekstremt kvalm hittil, med oppkast. ømme bryster, blir det for varmt til meg så blir jeg svimmel og må sette meg.
og nå har jeg også fått stikkinger nederst i magen. trøttheten er også der. :)

Jeg har heldigvis sluppet unna kvalmen, men jeg noe innmari trøtt og har vondt i magen ved enkelte anledninger... og de siste dagene har jeg vært plaget mye med hodepine...
Er det noe som følger med graviditeten?

Jeg er kavlm og klarer knapt og spise eller drikke, men det følger jo med det[;)] ellers så er jeg vedlig plaget med halsbrann og sure oppstøt. Trøttheten har jeg ikke merket så mye til men den kommer nok sigende etterhvert.. ja og så ømme bryst da, det hører og med :-P

jeg trodde jeg hadde ingen symtomer i min siste svangerskap, men da merket jeg mye mer en denne gangen. Er ikke så trøtt, ikke kvalm, ingenting gjør vondt og jeg er i fin form. Skjønner for første gang at det gå an å være gravid i flere måneder uten å vite det. 

Sliter noe enormt med ømme pupper som bare vokser[&o] ellers har jeg trøttheten og slappheten og hals brann når jeg spiser enkelte ting, men. Vil si at jeg er i en god form [:D]

Brystene er ømme og vokser (gjør meg ikke noe[8D]), kvalme og oppkast, sliter med å få sove, vondt i korsryggen, hodepine, litt stikking i magen og enorme hormon utbrudd.
Jeg gråter av hver minste ting.[:D]

ingen symptomer her i det hele tatt, føler meg ikke gravid i det hele tatt faktisk... bittelitt kvalm innimellom da men...

Veldig lite symptomer heldigvis [:D]. Det jeg kjenner er ømme bryster som vokser litt i meste laget[8D]. Ellers er jeg litt uggen av og til, ikke direkte kvalm, men litt ekkel. Skal ikke klage, jeg er frisk og rask [:D]

Jeg er kvalm HELE tiden og kaster opp en del. Heldigvis ikke etter hvert måltid slik som i starten. Det verste er at jeg ikke klarer å drikke vann uten å kaste opp, og jeg elsker vann, er derfor litt dehydrert om dagen. Takk og lov for at ikke det er varmt her i tillegg.
Ellers er jeg oppblåst, har ømme pupper, menssmerter til tider, blir fort svimmel når jeg reiser meg, og er ganske sliten rett og slett.

og slik har jeg hatt det fra uke 5, så håper det gir seg snart. Men det positive er jo at jeg føler meg VELDIG gravid da ;) Må allikavel si at jeg misunner dere som ikke har noe særlig symptomer.

Back
Topp