symtomer...,

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
hmmm.. magen rumler:) kan være ett godt tegn.. og kjenner stikkinger..
venter på ømme pupper!! får jeg det, ER jeg gravid!!:)*knis*
håpehåpehåpehåpe[:D]
Noen andre symtom-jegere her da??

okei..hva skjer her?? klokken er nå 03.55, og jeg får pokker ikke sove..er sykt kvalm og har halsbrann.. stod opp og drakk ett glass melk og tok 2 tabletter med ingefær.. jeg sier til meg selv at det var de 3 koppene med kaffe jeg har drukket i dag..men det var før klokken 8, og sier enda en gang til meg selv:"det er kaffen!!"..eller?? eller er jeg GRAVID??? huff..fortsatt kvalm..og det er kaffen??ikke sant?? (jeg drikker ikke kaffe.. egentlig...)
Magen romler og føler stikkinger.. sikkert kaffen det å...
[:'(]

ORIGINAL: KjellisMam

Eg hadde INGEN symtomer "what-so-ever" sist gang før 7-8 mnd.
Untatt at magen vokste kunne eg ikkje merke at eg var gravid [8D]
Ikkje kvalme, ikkje ømme boobs, ikkje noenting altså..[:D]
(HÅPER inderlig det blir slik neste gang også [;)])

samme her[:D]

ORIGINAL: st1gal

hmmm.. magen rumler:) kan være ett godt tegn.. og kjenner stikkinger..
venter på ømme pupper!! får jeg det, ER jeg gravid!!:)*knis*
håpehåpehåpehåpe[:D]
Noen andre symtom-jegere her da??

Har veldig få symptomer, har alltid mest "symptomer" uken etter EL :) haha, da stikker det, murrer o.l.
Har ømme pupper...IKM på mandag..ehem, så mulig det er ett tantebesøk på gang. Ellers har jeg faktisk hatt litt vondt i korsryggen denne PP. Noe uggen, men det er sikkert fordi jeg har spist så mye mat. Ganske sulten om dagen. Æsj, vet ikke helt om jeg har trua denne pp!

Magen rumler? hvordan skal den rumle om man er gravid? litt fersk på dette her jeg :)

har vært gravid 2 ganger, og begge gangene har det liksom surklet og rumlet inni der..hehe.. men du merker at det ikke er i magesekken..

æsj...vet ikke om jeg gidder å teste den 20.juli :( ikke noe som tilsier at jeg er gravid desverre... har veldig uregelmessig syklus, og det ser ikke ut som jeg har at el enda gitt :( (tar morgentemp..) men det positive er at el kan komme snart:D håpe-håpe... kiipt å gå å vente heeeele tiden.. nesten det første samboer spør om hver morgen når jeg tar temp: "er det "hanky-panky" idag??????:D" hahahahha går det ann å si "hanky-panky"hihi.. Så hanky-panky hver gang tempratur er under 36,00 grader...hehe

Er det noen som har opplevd isjassmerter som går ned igjennom benet som ett symptom? Har skikkelige smerter, særlig om natta..får nesten ikke sove. Har aldri slitet noe med ryggen tidligere...

mange som får det rundt el, og jeg fikk det når jeg ble gravid begge gangene...sykt vondt!!!!!

ORIGINAL: VilHaNr.2

ORIGINAL: KjellisMam

Eg hadde INGEN symtomer "what-so-ever" sist gang før 7-8 mnd.
Untatt at magen vokste kunne eg ikkje merke at eg var gravid [8D]
Ikkje kvalme, ikkje ømme boobs, ikkje noenting altså..[:D]
(HÅPER inderlig det blir slik neste gang også [;)])

samme her[:D]

Seriøst?

sånn har jeg det nå og har testet posetiv i dag

men nr 1 så var det de vanlige sympomer, pitte litt kvalm kun

Back
Topp