Symtomer

Puppene begynner å bli ømme nå :) og kvalmen har tatt en snar-tur innom . Men kun igår kveld :)
 
Puppene mine har vært tunge og ømme siden 5 dpo :O
Kjennes også ut som om jeg kommer til å få kvalme og halsbrann snart. Har en sånn.. Like før følelse i kroppen.
 
Puppene har vært veldig ømme og tunge, men nå har de roet seg litt :)
Jeg er tidvis svimmel og litt uggen.
En god del vondt I korsryggen og mistenker at det er bekkenet, men håper ikke det blir værre enn dette. Hadde ikke bekkenløsning med første nemlig :)

Også er jeg veldig trøtt om dagen :p kan sove hele tiden :p
 
Graviditetstrøtthet i tillegg til at lillegutt ikke vil sove om nettene = ekstrem trøtthet :p
Kvalm store deler av dagen.
Veldig oppblåst og må tisse hele tiden. Med første var jeg bare trøtt, så alt det andre er nytt for meg :)
 
Jeg har hatt murringer og bittesmå stikk i magen, men de er borte i dag. Kommer kanskje tilbake ikveld. Ellers har jeg ingen symptomer. Forstår fortsatt ikke at jeg faktisk er gravid:p
 
Stikninger og murring i livmor og tunge pupper. Noe humørsvingninger og svimmelhet.
Også plutselig sulten som en hund :)
 
har litt vonde pupper, men ikke noe mer enn når jeg skal ha mensen, men det kommer vel når jeg havner på dpo (etter i morgen)


edit: hadde en del stikkinger nederst i magen i går da, det kan jo kanskje være noe
edit 2: må være fryktelig hormonell xD hulkegråt fordi mannen kjøpte favorittpommfrien min til middag, og gråt når de skrudde på julelys i en film.
i dag tilig måtte jeg også gråte litt fordi det var så mye rot på kommoden :p hallo:laughing025:smiley-ashamed005:smiley-ashamed005
 
Last edited:
Kvalmen har allerede kommet.. ellers merker jeg ingen ting ennå :)
 
Puppene har avtatt litt i ømhry. Men jeg har måttet gå opp en brødskive til frokost, og er umenneskelig trøtt.
 
Satt med tårer i øynene når jeg sang "du har to øyne som du kan se med" til lillegutt idag.. Så her er det hormoner på gang ja! :p haha
 
Jeg hadde en del murringer de første ukene, men midt i uke 4 forsvant de, og nå har jeg ingen. Har ikke noen symptomer ellers heller. Andre som ikke merker noe særlig til graviditeten? Klarer ikke helt forstå det er virkelig, siden jeg ikke merker noe særlig:)
 
Jeg er plutselig blitt voldsomt trøtt! Det er i grunnen det værste. Føler jeg kan sovne stående på jobbo_O også har jeg fått veldig ømt bryst (har bare ett:laughing002) i tillegg til murringer som ligner mensensmerter. Har ikke særlig matlyst, føler meg mett hele tiden..
 
Jeg er plutselig blitt voldsomt trøtt! Det er i grunnen det værste. Føler jeg kan sovne stående på jobbo_O også har jeg fått veldig ømt bryst (har bare ett:laughing002) i tillegg til murringer som ligner mensensmerter. Har ikke særlig matlyst, føler meg mett hele tiden..
Liker at du kan være humoristisk rundt brystkreft;) Ømt bryst.. i entall :)
 
*Masse hormoner i sving som kan minne litt om pms (stakkars mannen)
*Større og skikkelig ømme pupper.
*En del stikkinger i livmorområdet - både på høyre og venstre side der nede.
*Økt utflod
 
Luft i magen :p er det eneste. Og kjempestore pupper :p men begge deler har og vært normalt rundt ikm tiden. Bare denne gangen er jeg gravid :p
 
Back
Topp