Symtomer?

tusse

Flørter med forumet
OK. Nå begynner det å komme sigende... Må vel si at jeg egentlig er heldig, for jeg lider ikke av noen særlig kvalme, men her er i alle fall listen min:
- oppblåst (ser gravid ut he he)
- noe som minner om silikonpupper (tror jeg, ser ut som om jeg er 17 igjen)
- Usigelig trøtt og sliten (varte fram til uke 20 forrige gang)
- humørsvingninger

Glemte de nærmest konstante mensmurringene som er nok til å få alle og enhver til å være litt på tå hev...

hei hei.. har hatt menssmerter no i snart en uke. spesielt i ryggen. tok ut kobber spiralen rett etter jul.skal ha mens den 6 feb, håper den ikke kommer.. har hete tokter og ganske sliten. kan det vere symptomer på graviditet???

Kan være symtomer, ja. Men selvfølgelig aldri godt å vite. Forrige gang ble jeg gravid rett etter at jeg tok ut spiralen[;)] Og har hatt mensmurringer nesten hele veien siden ca. fem dager før forventet mens...

kjenner igjen det med mensmurringer ja, har det nesten konstant. men ikke sett noe til kvalmen, før i dag, merket litt.eller er puppene blitt litt større og til tider ømme, men ikke så ømme som forrige uke, da var det helt ekstremt, kunne ikke komme borti de en gang da...

Jippi!!

Jeg fikk en positiv test i dag, selv om den ene streken var svak.[:)]
Må teste igjen over helgen. Veldig spent om det går bra, for jeg hadde en SA i begynnelsen av desember.Men har noen symtomer som mens murringer, litt vondt i ryggen, ømme pupper, oppblåst mage og trøtt.

Hos meg er det suuupervonde pupper, utrolig trøtt og energiløs, en oppblåst mage som kjennes skikkelig støl(som om jeg har tatt 150 sit-ups),menssmerter og småkvalm.(og en usigelig glede[:)][:)][:)])
Disse symptomene er så verdt det[;)]

Mine symptomer er som følger [:D]
-mensmurring
-småømme pupper
-trøtt hele tiden
-konstant springing på do
-humørsvingninger[:@][:D][:(][:)][&o][:D][:@][:(] osv...
-oppblåst
-MASSE luft i magen hehe....

Vet hva du mener. Noe mer følsom enn ellers. Tårene kommer mye lettere enn tidligere.[;)] Men ja, magen er utrolig oppblåst og puppene ømme![:D]

Back
Topp