symtomer

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Har dere noen symtomer å at dere kan være gravid?

jeg har, murringer og er litt opblåst i magen og stikninger i livmoren.
litt øm i upene ellers ikke noe uvanlig.
(og føler kroppen er litt rar, men det er nok sikkert bare en innbilning i hodet)

hva med dere?

Jeg er litt småkvalm¨å kjenner det litt i brystene:)

Ømme bryster, sulten, halsbrann.... Ellers ingenting spesielt tror jeg.... Har kanskje vært litt ekstra trøtt den siste uka. Og jeg ble raskere svett på trening.

trøtt HELE tiden, sambo mener jeg har humørsvingninger, jeg har halsbrann og spiser mer enn vanlig. føler meg ikke gravid men håper <3

veldig øm i puppene spesilet på kvelden
det er det eneste men jeg veit ikke om jeg er gravid for eggløsningen var jo bare for5 dager siden

Har ingen symptomer enda..... Kanskje litt halsbrann.... Det hadde jeg ikke med di to andre..... Da var jeg skikkelig dårlig....... Men det er jo fortsatt tidlig.

ingen symtomer i det hele tatt, men jeg er jo kort på vei så det kan vell enda komme. Testet med clear digital i dag, og det er ingen tvil gravid 2-3, altså er jeg 4-5 uker.

Her er det heller ikke så mye symptomer som jeg trodde man skulle få, men så er jeg bare 4 uker i morgen. Men jeg har mye murringer i magen. I natt våknet jeg to ganger med at det gjorde vondt, som om noen rev og slet der inne, nede mot lysken. Blir fort varm og puppene begynner å bli litt ømme, ellers ingen ting :)

Jeg har ikke fått bekrefta at jeg er d. Men håper jo selvsagt!
Har litt murringer og stikkinger i livmoren. Ømme pupper, og god matlyst!
Så jeg krysser fingrene for positiv test iløpet av uken......
Om ikke så må dere koooose dere på November.. Er her jeg og vil inn....

og der kom ømme pupper og kvalmen!!!
Egentlig er det helt ok :)
da tyder det på at jeg får meg en posetiv opplevelse på torsdag når det er ul :)

Her har brystene blitt større, og de er ømme hele tiden... Er OFTE på do, våknet hver natt og må opp på do.. Har litt små"verk" i nedre del av magen og er litt uggen nå og da... MEN, det kommer jo et vidunder ut av dette. Hvis alt går gått.

-vanvittig trøtt
-oppe og tisser om natten
-ømme pupper
-litt treg mage
-murring i korsryggen
-stikking og murring fra livmor

- Jeg er sulten så å si hele tiden.. (så har satt ut nøtteskåler rundt omkring i leiligheten), slik at jeg kan holde sultefølelsen ajour..:-)
 - Ømme bryster, spes om kvelden
 - Og litt murringer...

Har sluppet unna kvalmen så langt... men den kommer vel plutselig på besøk ;-)

4+6:
- ømme pupper
- på nippet til halsbrann, noen sure oppstøt
- varierende sult
- stikkinger og kramper i underlivet
- trøtt
- salig heidundrende hodepine
- første småkvalme "bølge" i dag
- uren hud
- luft i magen

Så dette her kan bli spennende...

jeg er utrolig kvalm og kaster opp minst annenhver kveld! 

Jeg takler ikke dårlige lukter, men lukter gjerne en ekstra gang på skyllemiddel! 

Ingen symtomer nå før siste fire dager.
Plutselig kom kvalmen snikende, må passe på å ikke bli sulten eller stappmett, ellers blir jeg uggen. Trøtt, mer enn normalt for min del og ømme pupper...

Håper jeg slipper kvalme med oppkast hver dag halve svangerskapet, blødninger på fire ulike stadier i svangerskapet og bekkenløsning denne gangen, SELV om det så absolutt var verdt det med førstemann :-)

Takknemlig og lykkelig uannsett, gleder meg til å bli mamma igjen <3

4:4 i dag,
varierende halsbrann, hodepine, stikker i livmora og lyskene, stramme pupper (nesten som litt lett melkespreng), kviser, oppblåst, trøtt. GLAD :)

Men tror dere ikke kvalmen kom idag da.. Jeg som sa igår at den ikke hadde kommet ennå ;-) Og i tillegg fikk jeg skikkelige leggkramper... Blitt bedre nå, men det var ubehagelig.. Kjentes litt ut som "voksesmerter"...Noen fler som har hatt leggkramper?

Veldig trøtt, mye sulten og litt murring i magen:)

Her er mine symptomer:

kjenner lukter ekstremt godt
murriner i magen
en periode med halsbrann
raper en del
blir fort svimmel
trøøøøtt
av og til litt kvalm
Tisser oftere :P

Back
Topp