Symtomer??

Vinter_Barn

Betatt av forumet
Hei alle sammen!

Jeg fikk positiv el test den 12.juni. Vi hadde sex den 11.juni, 12.juni, 13.juni og den 14.juni. Vil så gjerne bli gravid. Jeg har IKM den 26-27.juli. er veldig spent på resultatet når jeg skal teste. Men det jeg lurer på, jeg føler ikke at jeg har noen symtomer, er det litt tidlig kanskje? Har hatt litt ømme bryster, men ikke sånn kjempe spreng som noen beskriver det. Er så redd for negativ test, men da får vi bare prøve om igjen...

Har dere noen erfaringer???

Blir kjempe glad for svar [&:]

eg testa positivt i går å har ingen symptomer, ikkje aent enn dei som eg pleie å ha før mensen...(måtte derfor testa på nytt i dag, fortsatt positiv[;)])

det eg ellers har merka e at eg har litt hetetokter, spesielt om nattå, men vett ikkje om det e et tegn eller om det e varmen så gjør det[;)]

håpe e ikkje ute før tr eventuelt komme på besøk[:D]

jeg vil gjerne høre fra flere!!;)

om slkemyk sier, ømme bryster og stikkinger...kan være vanskelig å vite første gangen, men man kjenner de igjen ;)

Jeg tok mest testen for gøy skyld, trodde ikke jeg hadde fått meg med el tida denne gangen. Men det skal sies at jeg er småkvelm midt på dagen, men da trodde jeg det kom av andre ting... selv om jeg går gravid for 2.gang[8|], hihi. Men man opplever det forskjellig, og noen får jo ikke symptomer før en stund uti sangerskapet, mens andre har det fra det øyeblikket kroppen er gravid

ORIGINAL: Vinter_Barn

Hei alle sammen!

Jeg fikk positiv el test den 12.juni. Vi hadde sex den 11.juni, 12.juni, 13.juni og den 14.juni. Vil så gjerne bli gravid. Jeg har IKM den 26-27.juli. er veldig spent på resultatet når jeg skal teste. Men det jeg lurer på, jeg føler ikke at jeg har noen symtomer, er det litt tidlig kanskje? Har hatt litt ømme bryster, men ikke sånn kjempe spreng som noen beskriver det. Er så redd for negativ test, men da får vi bare prøve om igjen...

Har dere noen erfaringer???

Blir kjempe glad for svar [&:]

Går ut fra at du mener juli hvis ikke har du veldig veldig lang og snodig syklus [8D]

her har jeg lite symptomer, er veldig trøtt og litt småkvalm i perioder. jeg har også hatt litt vondt i magen. Med snuppa fant jeg ikke ut jeg var gravid før i uke 7 og da var jeg kvalm og hadde superonde pupper. Kjenner ingen ting i puppene denne gangen. Men er jo ennå veldig tidlig og når hcg begynner å stige kraftig blir det nok mer symptomer.

Etter EL så hadd jeg EL lignende stikkninger som etter noen dager gikk over til menssmertemurringer.. Nå de to siste dagene så har jeg hatt feeling på at tanta var rett rundt hjørnet. Noe jeg regner med den ikke gjør siden den ble positiv i dag.. hehe

Jeg vil gjerne høre fra flere uten symptomer... [;)] 

Ved første svangerskap hadde jeg ømme pupper, og hadde en helt syk slitenhetsfølelse i kroppen. Kvalmen kom snikende mot uke 6.

Hvor er symptomene nå?? [&:] Jeg vil, jeg vil, jeg vil få en positiv test snart!

Jeg har absolutt ingen symptomer, og det hadde jeg ikke sist gang heller[;)] Eneste jeg vet det på er graviditetstesten.....

ORIGINAL: Knøtteline

Jeg har absolutt ingen symptomer, og det hadde jeg ikke sist gang heller[;)] Eneste jeg vet det på er graviditetstesten.....

Herlig, herlig! [;)][;)] 

Hadde i grunn mer enn nok plager sist, men nå tar jeg jo selvfølgelig i mot alt med åpne armer [:D]

Godt med det at alle svangerskap er ulike[:D] Så derfor krysser jeg ALT jeg har for at du kommer inn her veldig snart!!! For det SKAL du![:D]

Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger!! [;)]

Godt å høre at det bare ikke er meg som har lite symtomer. I ettermiddag har jeg hatt litt stikninger og kjenner at brystene er ømme, så får håpe det er positive tegn [;)]

Jeg hadde ingen som helst symptomer, men da jeg fikk positiv test kom periodeviskvalme og trøtthet. Vet ikke om det kan ha noe sammenheng[:D] Med snuppa hadde jeg veldig ømme pupper og det var da jeg tenkte at jeg kanskje var gravid, og d var jeg. Jeg trodde jeg hadde hatt mensen siden jeg hadde blødninger. Så alle svangerskap er ulike. Så man trenger ikke ha symptomer i det hele tatt, men fortsatt være gravid[:D]

Tror det er ganske vanlig å ikke ha symtomer så tidlig, noen kjenner det så fort sædcella treffer egget, andre går 9 mnd uten å kjenne snurten av vondter[8D] (ikke overdrevet nei![8D][8D])

Begge gangene jeg har vært gravid har jeg kjent det i puppene, klarer nesten ikke sove for de gjorde så vondt.

Back
Topp