symtomer vs T R

_venter_

Elsker forumet
Hei jeg er på ruge dag 5 og skal ha en test den 5 feb.

jeg har så vonndt i brystene mine og smerter i livet og i ryggen min. Jeg føler at det kan være tr på veg

jeg går ofte på do og tisser BARE for å se på papirtet om det er kommet noe <--- sorry detaljer [8D]

har noen lignenede type symtomer

takker for all mulig info

[;)][:D]

Jeg hadde ingen symtomer av noe slag.. Pleier ikke å ha det før TR heller, får TR smerter rett errer t hun er annkommet...
Men håper dette er gode tegn for deg[:)] Graviditetsymptomer kan være helt lik TR smerter[:)]

ORIGINAL: _venter_

Hei jeg er på ruge dag 5 og skal ha en test den 5 feb.

jeg har så vonndt i brystene mine og smerter i livet og i ryggen min. Jeg føler at det kan være tr på veg

jeg går ofte på do og tisser BARE for å se på papirtet om det er kommet noe <--- sorry detaljer [8D]

har noen lignenede type symtomer

takker for all mulig info

[;)][:D]

Hei,
jeg er på rugedag 9, og i natt kl 03:45 våknet jeg med de tr-smertene...
Ryggen min verket og den tempurmadrassen jeg sover på inne på sykehuset tok ikke i mot smerten..
Jeg pendlet mellom seng og toalett (gjør det enda) og gjør det samme som deg[;)].
Livredd for å se rødt...[8D]
Jeg har hatt det de kalle murring i hele dag og små tegn på tr-smerter.
Ryggen verker enda...
Ellers har jeg de klassiske symptomene ømme bryster som Crinone utgjør.
Crinone ståler ut de symptomene som om du er gravid så den siden der stoler jeg ikke på...[;)]

hei IVFProver84

uff dette er så kjedelig,
har du tatt den testen enda? jeg tok den på fredag men vet jo det at det va tidlig og den va neg, jeg blir helt frika liksom, skal ta en ny i morgen [;)] jeg jobber i mot meg selv for å la være å tenke på følelser symtomer og innbilning.

i så fall maaassssssssssseee lykke til[:)]

_venter_

jeg har ikke testet noen ting enda... skal først ringe riksen for å få avklart hvilken dag de mener jeg skal teste.. Litt uklart og meninger om hvilken dato det står på blodprøve arke mitt[:)].
Mulig det er 4.feb ikke 9.feb, men det finner jeg ut i morgen[:)].
Mulig jeg skal høre her om laben kan ta en extra blodprøve[;)]

IVFProver84

Å så spennende kjedelig med ventetiden off føler at helga har gått så sakte, den pleier jo som regel å rase fort så pluselig er det mandag før du vet ordet av det.

[:D] håper at du for svaret i morgen og at det er pos resultat.[;)]

hei,
synes det høres veldig tidlig ut å teste...men,ønsker deg masse lykke til[:D]
håper det er en spire som klorer seg fast i magen din[;)]

eLLa

ORIGINAL: _venter_

IVFProver84

Å så spennende kjedelig med ventetiden off føler at helga har gått så sakte, den pleier jo som regel å rase fort så pluselig er det mandag før du vet ordet av det.

[:D] håper at du for svaret i morgen og at det er pos resultat.[;)]

Ja det er reine piningen dette.. Tapper en for krefter...
Jeg er sliten og trett etter denne ventingen så når det gjelder helg er jeg enig med deg i det. DEN går ALT for tregt..
Men jeg håper å finne ut av noe i morgen...

Vi må tenke POSETIVT

Back
Topp