symtomer, er det noen som kjenner seg igjen?

jente87

Andre møte med forumet
hei, går egetlig på p-piller men de glemmes av og til ( kanskje litt med vilje[:)]) men nå føler jeg meg litt rar og fikk ikke mens sist, bare noen dråper en dag. er det noen som kan svare på mine symtomer? jeg har øme bryster og VELDIG øme vorter. er kvalm og har humørsvingninger. kjæresten min ønsker seg veldig barn derfor vil jeg vente litt med test så han ikke blir skuffet. siste jeg vil er at han skal glede seg over noe som ikke kommer.

Hei!
Jeg ble gravid av å glemme p-pilla! Fort gjort!!! [:D]
Føler du deg oppblåst eller stinn i magen da? Det gjorde ihvertfall jeg i tillegg til at jeg merket at brystene vokste. Og så hadde jeg skikkelige magekramper. Hvis du allerede skulle ha hatt mens, så kan du ta en test nå... Og evt en ny en om et par uker hvis den er negativ. Like greit å finne ut av det så fort som mulig! [:)]

Jeg synes det høres ut som normale graviditetssymptomer jeg! Bare husk at hvis du har gått og tenkt at du er gravid en stund, så er det veldig lett å kjenne de samme symptomene. Men kan du ikke ta en test uten at han vet det da? Er den positiv, kan du jo servere den på et sølvfat, hvis ikke trenger han ikke få vite at du har grublet på det :)

tusen takk for fine svar[:D] dette er en virkelig fin side med masse hyggelige folk. da er det bare å prøve å se da[;)]

Hadde tatt en test jeg... Du har flere symp. som kan minne om graviditet-er mange som får en slags mens for det om de er gravide (mi mor fikk faktisk i de 3 første mnd)
Tror ikke jeg hadde tatt testen uten partneren din. Jeg gjorde det en gang [&:](var negativ) men mannen min ble veldig skuffet for å ikke ha vært med, og jeg fikk klar beskjed om at han ville være med på å ta testen neste gang.
Er jo litt spesielt å være sammen når man ser første sikkre test på at en vente barn [:)]

Lykke til

Heisann[:)] jeg vet ikke hvordan det er med deg,men å "glemme" p-pillen er ikke noe jeg ville anbefalt,siden p-pillen kan brukes som angrepille! Etter symptomene dine,så høres det ut som du er gravid!
Ta en test da[:)] Så må du gi oss svar etterpå!

Nesten litt spennende egentli.. ta en test da!! [:D]

Har ei venninde som kan la være å ta pillen en dag, så er hun gravid me engang! Nå har hun begynt på p-sprøyten for å være litt mer sikker, litt fort gjort å glemme en pille [:)]

Høres ut som graviditets symptomer.
Lykke til med testen

[:(] var ikke gravid. han var med på testingen. ble veldig skuffet, følte meg helt tom på innsiden. men vi ble enige om at vi skal begynne å prøve så fort jeg er ferdig på skolen. gleder meg veldig[:D] vil bare takke alle for fine svar og støtte. tusen takk[:)]

Lykke til videre Jente87. Og jeg håper du er tilbake snart :)

Ja, lykke til... Blir nok deres tur snart[:)]

uffda, det var synd, bedre lykke neste gang[;)]

Føyer meg inn i rekken og ønsker dere masse lykke til neste gang[:)][:)][:)]

Back
Topp