Symtomer eller syk ?

Lillpill

Flørter med forumet
Jeg er 4+5 idag, så ikke den lengste veien enda.
Men i de siste dagene ( spesielt idag) har jeg bare holdt sofaen. Er ikke direkte trøtt, men det kjennes ut som jeg har sprunget maraton! Bare det å lage seg mat eller ta på ett lag med sminke så man ser levende ut er helt grusomt:bag:
Føler meg bare helt tom av energi, musklene verker også! Så er dette noe man kan kjenne på, eller holder jeg på å bli syk ?

Har hatt så dårlig samvittihet i heledag, har liksom ikke orka noen verdens ting. Så om jeg har rundvaska til imorgen ? Absolutt ikke!
Ble julegavene slengt sammen i en fei fordi jeg ikke klarer å stå lenge oppreist lenge i gangen pga svimmelhet, kvalme og varmebølger ? Jepp:shy:

Jeg har det helt likt og har vært sånn i over en uke nå. Er 7+5. Har også lurt på om jeg begynner å bli syk, men ganske sikker på at det bare er symptomer på graviditet:p er såå lei allerede av å ikke ha energi til noen ting... ligger i sofaen hele dagen og julevasken har det ikke blitt noe særlig av:oops: håper det går over fort for oss begge!

Er nok bare graviditeten som herjer i kroppen :) Er mye likt her og, jeg måtte gjøre klart huset i dag og brukte mange timer og måtte ta x antall pauser :p Sovner hver kveld på sofaen, og når jeg våkner på morgenen så føles det ut som jeg nesten ikke har sovet :p

Jeg har det helt likt og har vært sånn i over en uke nå. Er 7+5. Har også lurt på om jeg begynner å bli syk, men ganske sikker på at det bare er symptomer på graviditet:p er såå lei allerede av å ikke ha energi til noen ting... ligger i sofaen hele dagen og julevasken har det ikke blitt noe særlig av:oops: håper det går over fort for oss begge!

Det er så slitsomt! Er evig takknemmelig, og håper frøet holder seg der inne❤ Men det er fryktelig slitsomt å ikke orke noen ting :oops:
Hodet har såå lyst å bake, vaske og gå en tur i frisk luft, men kroppen er absolutt ikke enig :angelic:
Ble til og med hjemme fra jobb idag, for kroppen kommer seg ingen vei. Så den dårlige samvittiheta er grusom ❤

Men vi får håpe det går over fort som mulig :joyful:

Er nok bare graviditeten som herjer i kroppen :) Er mye likt her og, jeg måtte gjøre klart huset i dag og brukte mange timer og måtte ta x antall pauser :p Sovner hver kveld på sofaen, og når jeg våkner på morgenen så føles det ut som jeg nesten ikke har sovet :p

Haha, akkurat samme her! Enten er det masse pauser, eller så blir ting bare halvferdig fordi jeg rett og slett ikke gidder. Føler meg ubrukelig:bag:
Og sofaen blir godt brukt! Nesten umulig å holde seg våken etter middag og frem til sengetid, så det blir ett par gode timer der om dagen :p

Back
Topp