Symtomer - ekte eller falske??

Løvinne_74

Flørter med forumet
Hei!

Kan kroppen være så utspekulert at den gir meg mange symtomer på graviditet for så å sende tanta på besøk? Jeg har såre brystvorter, voksende pupper, mensmurringer nederst i magen og i ryggen, og jeg er trøtt og småkvalm av og til.

Kanskje dumme spørsmål, men dere vet vel kanskje at man kan bli ganske frustrert av å gå slik å vente...[:(]

Noen som erfaringer med mange symptomer og ingen graviditet??

Hilsen håpefull!
 
Har desverre vært borti å ha mange symptomer,og at det ikke har vært no...
Blir vel litt sånn når du går å venter,håper og grubler![8|]
Men skal krysse fingre for deg jeg,at dette er virkelige symptomer...[;)]
Når venter du mens!?
 
Huff... på søndag!
 
Er jo ikke lenge til det da...Da slipper du jo å vente så lenge![;)]
Om du er veldig nysgjerrig kan du jo prøve å ta en test et par dager før.
Hører mange får positiv allerede da![;)]
Har du barn fra tidligere?
 
Jeg leste om graviditetstester her på babyverden, og der sto det at noen tester er veldig ømfintlige - får skaffe meg en slik en[:)] Ifølge en annen en anne side på nettet, kan jeg teste på lørdag.. -For en vitenskap dette er !! Jeg er helt imponert!

Jeg har ikke barn fra før. Jeg fyller 31 år i august og synes det er på høy tid med en liten krabat nå! Det er sikkert derfor jeg er så opptatt av dette nå også! Klarer ikke å vente - dette har vært den lengste uken i mitt liv!

Ser av bildet ditt at du har to barn - kjempesøte [:)] Det er sikkert kjempehyggelig med to barn såpass tett! Selv ønsker jeg meg tvillinger, hehe! Dumdristig??
 
He,he...Da får du kjøpe deg en test![;)]
Jeg har hatt best erfaring med "clearblue"...
er dette første prøve mnd deres!?Veldig irriterende å gå å vente.
Dumdristig!?Nei vil ikke si det.Kan jo være greit å få tvillinger da![:)]
Mine to er det 17mnd imellom.
Du får si ifra når du har testa da,krysser fingre for deg![:D]
 
Hei! [8D]
Jeg er ikke helt stø på disse graviditetssymptomene, men forrige måned lurte jeg litt på om jeg kunne være gravid.
Var kvalm, sliten og trøtt uten grunn (spiste ginseng uten at det hjalp), ømme bryst, snodige følelser nederst i magen (klarer ikke beskrive dem [:)]) og plutselig taklet jeg hverken smaken eller lukten av favorittmaten min..ble så ille at jeg kastet opp visst jeg smakte litt på den. Vet ikke om de to siste er tegn på graviditet, men de fulgte liksom med i rekken av merkelige "hendelser".
Har tatt tester før forventet mens flere ganger før og alltid blitt skuffet, så tenkte jeg skulle vente til jeg evt gikk over tida denne gangen. Og det viste seg at jeg sparte noen kroner på det. Bare et par dager før ventet mens, kom den for fullt. Var utrolig vondt og blødde veldig mye mer enn vanlig, men hadde jo akkurat slutta på pilla så det er nok ikke så rart [:)]
Ja, ble mange linjer dette..kan bare ønske deg lykke til og så krysser jeg fingrene for at du får to blå streker [:D]
 
Hei du !:) Har det slik for tiden, jeg også [8|] Venter mensen til tirsdag, men det kan nok hende jeg tar en test før det !![:D] Er så spent..
 
... og så kom mensen i dag til tross for symptomer i bøtter og spann[:(]

jaja, får prøve igjen ved neste EL.
 
Har det på akkurat samme måten. Det er nesten som jeg av og til lurer på om jeg har innbilt svangerskap...[&:]
Men det er vel bare det at jeg ønsker så inderlig at jeg skal være gravid, at jeg er ekstra følsom for eventuelle symptomer.
 
Back
Topp