Symtomene forsvinner...

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
De ømmebrystene er omtrent ikke ømme lenger, og kvalmen er nesten ikke eksisterende..
Men jeg har fortsatt lyst på spekemat og har forsatt ikke lyst på sjokolade...
Skal på UL om en uke, er da 8+1.. Gleder meg ikke så veldig lenger :(

Har symptomene vært borte lenge? Det trenger jo ikke bety noe som helst, men om du er redd kan du jo kontakte lege og få sjekket hcg-nivået?

Ømmheten forsvant igår, og kvalmen idag.. Har hatt antydninger til å bli kvalm et par ganger men ikke blitt det.. vansklig å forklare.. Trur jeg bare skal vente til UL, får nok ikke time hos legen før det uansett, var hos legen igår..

Legen har ikke telefontid? Da kan du droppe innom å ta blodprøver om legen ordner blodprøver. Siden det er så kort, så kan det jo enda komme tilbake igjen. Og det kan jo variere mye også, kanskje du slipper unna mye kvalme :)

Det trenger ikke være noe fordi om symptomene forsvinner, man har jo ikke kvalme, ømme pupper o.l hele svangerskapet! En eller anna gang forsvinner de jo:)

Her varierer symptomene hver dag her.. Ene dagen kan jeg vært kjempe kvalm, ander dagen ikke, ømme pupper har jeg ikke hatt, bare bittelitt såre nippler, men det varierer også :)

tror ikke du trenger å legge for mye i dette altså...! noen går jo gjennom et helt svangerskap uten andre symptomer enn stor mage! Kvalmen avtar vel (for de som har den) vanligvis rundt uke 12, men om den forsvinner før er ikke dette ensbetydende med SA. Men ta en tlf til legen og forhør deg :) Krysser fingrene! XXX

forresten er ikke mine pupper heller så ømme som de var for 2-3 uker siden, jeg har ikke vært bekymra av den grunn! Syns bare det var deilig jeg! (men skal innrømme jeg ble en smule bekymret nå når du var det... :/ )

Symptomer kommer og går de, varierer hver dag!
Om man sover godt om natten og får mye hviler, er det f.eks større sannsynlighet for at man blir kvalm (eller i mitt tilfelle, kvalmeRE :p ).
Forsøk å slappe av, pust med magen, og hold ut til ul =)

Symptomer kommer og går de, varierer hver dag!
Om man sover godt om natten og får mye hviler, er det f.eks større sannsynlighet for at man blir kvalm (eller i mitt tilfelle, kvalmeRE :p ).
Forsøk å slappe av, pust med magen, og hold ut til ordinær ul =)
Ja du, dette har jeg lurt på... Hvorfor blir jeg mer kvalm når jeg har sovet godt og er skikkelig uthvilt? Burde jo vært omvendt... :P

Ja du, dette har jeg lurt på... Hvorfor blir jeg mer kvalm når jeg har sovet godt og er skikkelig uthvilt? Burde jo vært omvendt... :p
Hehe, fordi kroppen din orker å sloss med deg?
Neidu, jeg vet ikke. Her er det motsatt, jo mindre stressa jeg er, jo bedre tid jeg har om morgenen osv osv, jo mindre kvalme er det.. men det finnes jo veldig mange andre faktorer som også spiller inn, mat, lukt, drikke osv :p

Hehe, fordi kroppen din orker å sloss med deg?
Neidu, jeg vet ikke. Her er det motsatt, jo mindre stressa jeg er, jo bedre tid jeg har om morgenen osv osv, jo mindre kvalme er det.. men det finnes jo veldig mange andre faktorer som også spiller inn, mat, lukt, drikke osv :p
Ja, det med mindre stress - mindre kvalme kjenner jeg igjen :) Men som i natt sov jeg dårlig, lite søvn og kjempe tidlig morgen fordi lillegutt våknet. I dag er jeg ikke kvalm.. Men de nettene jeg sover godt, da våkner jeg kvalm og er ødelagt hele dagen...

Syns symptomene går litt opp og ned jeg! Hadde noen dager forrige uke uten kvalme, men plutselig var den der igjen!

Er veldig opp og ned her også, så tror ikke det er noen fare. Den ene dagen er formen så dårlig at jeg helst bare vil ligge i senga... Neste dag er jeg "normal" igjen :P

Mine symptomer går også i rykk og napp. Hadde veldig mange symptomer sånn uke 3 og 4. Nå de siste dagene har det bare vært litt tunge pupper med såre brystvorter. Og et lite sug på nøtter...

I kveld har det derimot vært et trykk i magen - et godt tegn da jeg har vært redd for exu pga mye bobling i begge eggstokkene til nå.

Faller nok ikke til ro før første tidlige UL.

:)

Back
Topp