symtomene blir borte

mamma til to

Forelsket i forumet
Har vert plaget med kvalme siden jeg ble gravid men nå er det plutselig borte men er fortsatt veldig trøtt og såre pupper og av og til stikkinger i livmora er 12 uker på lørdag. Er det noen grunn til bekymring

Hadde bare jublet om kvalmen er borte :) Er andre symptomer inntakt så er nok alt som det skal være :)

Nei, det er det ikke. Ifølge legen min, så forsvinner kvalmen for de flestemellom uke 10 og 14. Det er de færreste som er dårlig hele svangerskapet. Mine symptomer har så og si forsvunnet også, så er nok helt normal når man er rundt uke 12.

Jeg har sett både den lille på ultralyd og hørt hjerteslag flere ganger etter symptomene forsvant. Er helt litt ømme pupper som gjenstår, men de er langtifra så ille som de har vært;)

Tror nok du bare kan slappe av å nyte at du nå føler deg litt bedre!

Jeg har verken hørt hjerte lyd eller sett den lille enda skal på ul 13 mai må si jeg gruer og gleder meg

Mtp tidspunktet det forsvant ville jeg ikke vært bekymret nei. Vanlig å føle seg bedre nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Opplevde akkurat det samme i uke 11 og her er alt fint!:) ikke bekymre deg!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Ville ikke vært bekymret på dette tidspunkt nei :) Her er det også lite symptomer igjen nå ;)

Såre pupper har jeg og og tenker at så vonde som de er så må det da fortsatt være noe som skjer inni magen :)

Samme skjedde med meg, ble veldig bekymret, men alt var bra :)
Håper alt er bra med deg og lille :D

Gled deg over dette du... Blir tidsnok noe å kjenne på igjen....

Back
Topp