Symptomtråden

VenterPåLillesøster

Betatt av forumet
Tenkte å starte en tråd for å se hvilke symptomer folk har begynt å kjenne på. Skriv gjerne også hvor langt på vei du er. Spennende å sammenligne siden vi nok alle er veldig forskjellige på dette! :-)

Kan begynne med meg. Er 4+4 i dag:
- Mensenmurringer i mage, korsrygg og venstre lyske siden 12 dpo
- Ingen menstruasjon (sier vel seg selv ;) )
- Noe mer akutte krampesmerter i korsryggen ved to anledninger (måtte legge meg ned og "puste igjennom det" i ca 5 minutter)
- Akutt metallsmak i munnen start i dag (4+4)
- Kjempeoppblåst på ettermiddag/kveld
- Lite matlyst, fort mett og fort sulten igjen
- Tisse lite og ofte
- Tørst!!

- mye mensenmurringer på ettermiddag/kveld.
-litt kvalme
-trøtt, trøtt og atter trøtt :p
-ikke lyst på mat (bare godteri:p )
- vonde pupper

4+2

Ømme pupper siden... Rundt 10 dpo
Litt trøtt på kvelden, ikke ille enda
Begynnende murring i bekkenet.

Ingen spotting, som jeg normalt gjør i flere dager før mens
Og mensen kom heller ikke.

Oppblåst utover dagen.
Periodevis kvalm
Når jeg er mett, så er jeg METT og får ikke ned en bit til.

Jeg er 5+1. Fryktelig(!)trøtt. Sover minst 2timer etter jobb og har ingen problemer med å sovne til kvelden. Sover SÅ godt, på tross av spesielle drømmer. Ingen kvalme, men veldig oppblåst (ser sykt feit og blubbete ut). Også har jeg brød som er 100% spente og såre. Førstemann her :-)

Jeg er 4+4 og har ømme bryster, er så trøtt at jeg dupper på sofaen hver kveld etter at ungene er i seng, og jeg føler meg sulten hele tiden! Fryktelig upraktisk... Og ser ifølge mannen (og meg selv) ut som at jeg er 6 mnd på vei allerede, og det er ille med tanke på at jeg er stor fra før :-( Men ingen kvalme eller dårlig form :-)

4+6:
Kjempe ømme pupper siden 3+1
Veldig oppblåst, ser flere mnd gravid ut :-s småbarn og trøtt ;-) Hadde halsbrann, men ikke nå lenger. Og må nikke glemme, så alt for ofte tissetrengt!!

Hei :) er 4+1 nå. Har ekstremt sterk luktesans, oppblåst mage, halsbrann, sinnsykt sug etter mini-sylteagurk(anbefales ikke i store mengder, fikk skikkelig mageknip..) og sjokolade, mensmurringer (helst på kveld og morgen), treg mage og litt kvalme på morgenen og kvelden :p også veldig trøtt på ettermiddagene :) ikke ømme pupper enda gitt! :) håper det holder seg sånn :)

4 uker akkurat. Murringer i mage, korsrygg og venstre lyske. Oppblåst og treg mage :-\ Mat smaker annerledes.

Hei :) er 4+1 nå. Har ekstremt sterk luktesans, oppblåst mage, halsbrann, sinnsykt sug etter mini-sylteagurk(anbefales ikke i store mengder, fikk skikkelig mageknip..) og sjokolade, mensmurringer (helst på kveld og morgen), treg mage og litt kvalme på morgenen og kvelden :p også veldig trøtt på ettermiddagene :) ikke ømme pupper enda gitt! :) håper det holder seg sånn :)
Får vel legge til at jeg egentlig HATER sylteagurk til vanlig :p :D hehe

4+6 i dag, utfloden begynner å gi seg, puppene er ikke like såre i dag, men før jeg hoppet i dusjen i dag freaket jeg litt ut siden brystvortene var hvit midt på tuppen og har vokst og stikker, så ble de plutselig blodrød. Tett i nesen, likevel har jeg sinnsyk luktesans, alt smaker annerledes og sterkere. Masse luft i magen hele tiden, kjempe tørst, tisser hele tiden og er veldig følsom. Heldigvis ikke noe kvalme! *bank i bordet!*

God morgen <3

Jeg er 4 + 3 i dag.
Har fått omtrent dobbelt så store pupper ! Og de er kjempe vonde, kan ikke løpe eller gå fort i trapper .
Det kjennes også ut som noen har skubbet brystvortene mine med sandpapir.
Jeg kjenner på murringer i korsrygg og mage. HUMØRSVINGNINGER ! Har 0 tolmodighet, og det er uvanelig til å være meg. Og veldig mye av det jeg spiser smaker litt leverpostei. Hehe:)

Lite tålmodighet hørtes dessverre kjent ut.

I natt våkna jeg et par ganger av at jeg hosta kraftig (jeg har hostet siden februar, men ikke våknet sånn av det da) og slet med å få sove igjen, tett nese og kvalm. Deilig....

Følgelig er jeg bra trøtt i dag.

-fryktelig trett hele dagen(må sove 2-3 timer på dagen)
-stikninger i bekkenet
-ekstrem luktesans(alt lukter vondt)
-lite matlyst pga punktet over
-mensmurringer, men er avtagende

5+2, til tider mye menssmerter og øm/vondt i ryggen, ømme pupper, veldig opplåst, stikninger i magen og alt lukter veldig mye :P men bare veldig glad for at det viser at det skjer litt spiring :)

Heihei:) jeg har mensen smerter, å får sånn frost rier gjennom kroppen, å akutt trøtt men ellers så merker jeg ikke at jeg er gravid

Jeg fryser så vanvittig om dagen. Kan Være 26 grader i stua og enda sitter jeg med pledd. Urolige bein om natta, (men det har jeg tidvis hatt Før også)

Jeg derimot svetter til tider...

Også er jeg veldig trøtt på kvelden, og på vei o seng.

Back
Topp