Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ett barn fra før og hadde så og si ingen kvalme med henne, håper jeg slipper denne gang også
Jeg merker også at jeg drømmer mye «mer» enn vanlig. Pleier aldri å huske å ha drømt, men i det siste har jeg også hatt noen rare drømmerHent vill drøm natt til i går og natt til i dag. I tillegg kjennes det litt ut som mensen er på vei. Ellers ingenting enda. Men ettersom jeg nylig var gravid så er nok kroppen enda litt i gravid-modus og symptomene er kanskje litt mer diffuse nå i starten.
Drømmene har vært første symptom alle mine svangerskap. Veldig livaktige og ville. Nesten slik at man våkner sliten av all drømmingaJeg merker også at jeg drømmer mye «mer» enn vanlig. Pleier aldri å huske å ha drømt, men i det siste har jeg også hatt noen rare drømmer

Ååå kjenner meg så igjen! Føles av og til som at jeg trenger noen minutter etter å ha våknet på å bare bearbeide drømmenDrømmene har vært første symptom alle mine svangerskap. Veldig livaktige og ville. Nesten slik at man våkner sliten av all drømminga![]()