Symptomtråd

Elizi

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Februarbarna 2023
Føler alle termingruppene har en slik tråd, så måtte selvfølgelig få en her i februar gruppen også:happy:

Første symptom jeg fikk var litt diffuse mensmurringer, var dette som først fikk meg til å lure på om jeg burde ta en test. Testen lyste positiv på kort tid og følte meg oppblåst sekundet etter jeg så to streker. Kjent litt kvalme, men heldigvis ikke noe særlig plagsomt :Heartred har ett barn fra før og hadde så og si ingen kvalme med henne, håper jeg slipper denne gang også:angelic:

Helt enig! Gøy å høre hvordan andre påvirkes av graviditeten. Jeg kjenner meg tidvis kvalm. Dette er min 3. og jeg har vært kvalm de to andre svangerskapene også.

Jeg er ikke kvalmt enda men kastet opp hele mitt forrige svangerskap så håper jo jeg skal slippe unna men tviler kommer vel om 2-3 uker som sist .

Jeg er mye svimmel denne gangen .

Hent vill drøm natt til i går og natt til i dag. I tillegg kjennes det litt ut som mensen er på vei. Ellers ingenting enda. Men ettersom jeg nylig var gravid så er nok kroppen enda litt i gravid-modus og symptomene er kanskje litt mer diffuse nå i starten.

Hent vill drøm natt til i går og natt til i dag. I tillegg kjennes det litt ut som mensen er på vei. Ellers ingenting enda. Men ettersom jeg nylig var gravid så er nok kroppen enda litt i gravid-modus og symptomene er kanskje litt mer diffuse nå i starten.
Jeg merker også at jeg drømmer mye «mer» enn vanlig. Pleier aldri å huske å ha drømt, men i det siste har jeg også hatt noen rare drømmer

Jeg merker også at jeg drømmer mye «mer» enn vanlig. Pleier aldri å huske å ha drømt, men i det siste har jeg også hatt noen rare drømmer
Drømmene har vært første symptom alle mine svangerskap. Veldig livaktige og ville. Nesten slik at man våkner sliten av all drømminga :hilarious:

Drømmene har vært første symptom alle mine svangerskap. Veldig livaktige og ville. Nesten slik at man våkner sliten av all drømminga :hilarious:
Ååå kjenner meg så igjen! Føles av og til som at jeg trenger noen minutter etter å ha våknet på å bare bearbeide drømmen:smiley-ashamed004

Vonde pupper er alltid det sikreste symptomet for meg før positiv test. Dette er nummer fire. Ikke fått positiv test enda, men mensen skulle vært på lørdag og jeg “vet” at jeg er gravid allerede hehe

Back
Topp