Symptomtråd

Bkno1721280

Flørter med forumet
Hvilke symptomer har dere?

Her har jeg i hvert fall foreløpig sluppet unna kvalme. Men jeg er intenst sliten - kjennes som om noen har boksa meg i magen, støl og øm. Jeg blir veldig fort utslitt. Ble overraska over hvor fort det kom, har vært sånn omtrent siden jeg fant ut om graviditeten!

Så har jeg begynt å få ømme pupper de siste dagene. (Jeg er nå ca 5+0 uker på vei)

Jeg må også tisse mye oftere enn før, og har fått litt kraftigere luktesans.

Hvilke symptomer har dere fått, kommende desembermødre?

Hatt symptomer fra dagen før jeg testet positivt. Prøvde forøvrig en test dagen før som var negativ.
Øm i korsryggen, og må på do å tisse hele tiden.
I dag har jeg mye murringer i livmoren som kjennes i magen.
Det ene brystet mitt er blitt tilnærmet flat. Har hatt mye problemer med det pga overproduksjon i starten, men så har det produsert mindre og mindre melk, mens den andre puppen fortsatt er relativt stor. Det har vært forskjell på dem lenge, men nå er den minste tilnærmet flat, og den største litt mindre enn det den var i forrige uke.
Veldig rart å bli gravid og få mindre bryst :hilarious:

Puppene mine har vært SÅ vonde. Ellers murringer i magen, øm korsrygg og litt stikking i lysken. Har vært litt uggen og hatt mild hodepine de to siste dagene også.

Her er det andpusten, det var det første symptomet før positiv test, så da skjønte jeg nesten at jeg var gravid. Sånn at jeg må stoppe og hive etter pusten etter å ha gått rolig opp en trapp :laughing002 ellers ømme pupper.

Back
Topp