Symptomtråd!

Majo93

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Hei!
Er idag 4+2. Har veldig lite symptomer annet enn litt kvalme innimellom. Ingen spes ømme bryster eller noe annet. Hva er deres symptomer og når dukket de opp? For egen del så bekymrer feks ikke ømme bryster meg, krisetenkning hele tiden! Tempen falt også 0,12 grader idag og er da 100% sikkert på at dette ikke går veien. :sorry: Ene øyeblikket optimist det andre pessimist :eek::p
 
Jeg er 4 + 4 :) er veldig trøtt og sliten, blir lett kvalm om jeg glømmer å spise ofte nok, veldig ømme brystvorter, vond korsrygg og svimmel.
 
Er 5+3.. Jeg har ingen symptomer.. Ingen kvalme, oppblåsthet, ømme bryster eller trøtthet.. Vært litt svimmel et par dager, men det kan like gjerne være sola :rolleyes: Husk at ikke alle får noen symptomer i det hele tatt :) :Heartred
 
5+1. Trøtt og veldig ømme og tunge bryster. Kjenner ikke til noe kvalme enda :)
 
Er 7+1 og enda ingen ømme bryst - har heller ikke hatt det med de to første barna :) trøtthet kom i uke 5 og kvalme fra 6+0 :yuck:
 
Hei!
Er idag 4+2. Har veldig lite symptomer annet enn litt kvalme innimellom. Ingen spes ømme bryster eller noe annet. Hva er deres symptomer og når dukket de opp? For egen del så bekymrer feks ikke ømme bryster meg, krisetenkning hele tiden! Tempen falt også 0,12 grader idag og er da 100% sikkert på at dette ikke går veien. :sorry: Ene øyeblikket optimist det andre pessimist :eek::p

Lite symptomer her også og er også bekymret over at brystene ikke er ømme. Får fasiten på tul neste torsdag. Livredd for ny MA
 
Lite symptomer her også og er også bekymret over at brystene ikke er ømme. Får fasiten på tul neste torsdag. Livredd for ny MA
Ja det skjønner jeg ar du er! Hvor langt er du på vei da ved første ul? Jeg får liksom ikke gledet meg før jeg ser et bankende hjerte. Har aldri kommet så langt at jeg har fått sett det :(
 
Ja det skjønner jeg ar du er! Hvor langt er du på vei da ved første ul? Jeg får liksom ikke gledet meg før jeg ser et bankende hjerte. Har aldri kommet så langt at jeg har fått sett det :(

På neste ukes tul er jeg 7+0.

Har sett bankende hjerte én gang, men det var blandede følelser pga lav og uregelmessig frekvens og jeg ble satt tilbake fra ca 7 uker til 6+1. To uker senere på det som etter menstermin ville vært 9+3 ble MA bekreftet og embryoet hadde bare vokst til 6+3..
Krysser alt for vellykket tul denne gangen! Slapper ikke av før den.

Håper du får se det denne gangen!<3
 
På neste ukes tul er jeg 7+0.

Har sett bankende hjerte én gang, men det var blandede følelser pga lav og uregelmessig frekvens og jeg ble satt tilbake fra ca 7 uker til 6+1. To uker senere på det som etter menstermin ville vært 9+3 ble MA bekreftet og embryoet hadde bare vokst til 6+3..
Krysser alt for vellykket tul denne gangen! Slapper ikke av før den.

Håper du får se det denne gangen!<3
Ja da skjønner jeg det vart blandende følelser:( Nei det går faktisk ikke an å slappe av! Jeg er oppriktig misunnelig på de som er innstilt på at positiv test er lik baby! Så mye mindre bekymringer. Jeg krysser alt jeg har for at du, jeg og alle andre her inne får et vellykket svangerskapet <3
 
Ømme nipler kom 5+0. Og så har jeg ligamentsmerter fra tid til annen :) Det verste er at jeg sover så utrooooolig dårlig. Våkner kl 4-5 uansett når jeg legger meg :meh:
 
6+5 idag. Har sidan positiv test hatt ømme bryst og dei kjennes tyngre ut. Har kjent på noko ligamentsmerter, men ikkje mykje siste dagar. Absolutt ingen kvalme - kun i går morges då reagerte eg på mat eg lagde til og trudde eg måtte kaste opp. Roa seg på veldig kort tid. Det e på godt og vondt å ikkje ha alt for mykje symptom… sist graviditet var eg kvalm og det slutta rundt veke 9. Eg tenkte “yes, heldig”, men i veke 15 fant me ut at me hadde hatt MA rundt veke 9. Så det blir nokon tankar ifht dette med symptom og manglande symptom.. Er ut øve det ekstremt trøtt og drømme heiiiiiile tida… Får berre krysse fingrane <3
 
Jeg har et symptom som jeg synes er litt ubehagelig, på dagen jeg skulle hatt mensen så startet mensensmertene og jeg tenkte jo selvfølgelig nå kommer mensen men det gjorde den jo ikke er nå 5 dager over ikm og har daglig "mensensmerter" de kommer og går litt og varer alt fra 5sek til rundt 1min så det jeg lurer på er det normalt at mensensmertene ikke starter før dagen man egt skal ha mensen? for går konstant rundt å bekymrer meg når jeg kjenner de smertene og tenker nå begynner jeg å blø osv så er det flere som har opplevd det at de har startet eksakt på dagen mensen egt skulle ha dukket opp og fortsetter hver dag etter det?
 
Jeg har et symptom som jeg synes er litt ubehagelig, på dagen jeg skulle hatt mensen så startet mensensmertene og jeg tenkte jo selvfølgelig nå kommer mensen men det gjorde den jo ikke er nå 5 dager over ikm og har daglig "mensensmerter" de kommer og går litt og varer alt fra 5sek til rundt 1min så det jeg lurer på er det normalt at mensensmertene ikke starter før dagen man egt skal ha mensen? for går konstant rundt å bekymrer meg når jeg kjenner de smertene og tenker nå begynner jeg å blø osv så er det flere som har opplevd det at de har startet eksakt på dagen mensen egt skulle ha dukket opp og fortsetter hver dag etter det?

sånn hadde jeg også. Spesielt i de to første graviditetene som ikke ble noe av og med eldste.
Med yngste og denne gang har jeg ikke merket noe til det.
Jeg tror det kan ha med at livmor merkes bedre når den strekkes ut for første gang?
 
Luftsmerter og/eller vondt i korsrygg på nattestid. Sover dårlig fordi jeg våkner av det(bl.a). Andre?
 
Ømme nipler kom 5+0. Og så har jeg ligamentsmerter fra tid til annen :) Det verste er at jeg sover så utrooooolig dårlig. Våkner kl 4-5 uansett når jeg legger meg :meh:
Ligamentsmerter, hvordan kjennes det ut? Jeg har hatt noe merkelig opplegg på en av sidene i livmor de siste dagene. Ene gangen kjentes det ut som et slags strekk med litt mensmurring blanding. Kjenner også om jeg strekker meg eller nyser hardt så strekker det på en av sidene. Er dette noe i den duren?
 
Ligamentsmerter, hvordan kjennes det ut? Jeg har hatt noe merkelig opplegg på en av sidene i livmor de siste dagene. Ene gangen kjentes det ut som et slags strekk med litt mensmurring blanding. Kjenner også om jeg strekker meg eller nyser hardt så strekker det på en av sidene. Er dette noe i den duren?
Ja, det er definitivt ligamentsmerter :)
 
Nyeste: bekkenløsning symfysen. Var å svømte i helga, helt glemt hvorfor jeg slutta med en del bevegelser etter forrige svangerskap som bred benstilling.
 
Andre som har opplevd stikking/ubehag rett der med skambeinet? Begynte i går og har fortsatt litt i dag. Er på en måte rett over/før venstre kjønnsleppe begynner. Haha. Føler nesten jeg burde tegne det for å vise hvor jeg mener. Synes likevel det er for lavt nede til å ha noe med livmoren å gjøre.
 
Andre som har opplevd stikking/ubehag rett der med skambeinet? Begynte i går og har fortsatt litt i dag. Er på en måte rett over/før venstre kjønnsleppe begynner. Haha. Føler nesten jeg burde tegne det for å vise hvor jeg mener. Synes likevel det er for lavt nede til å ha noe med livmoren å gjøre.
Bekkenløsning i symfysen? Jeg har begynt å kjenne på det. Blir ekstra ille om jeg tar en brå bevegelse til siden(ikke prøv).
 
Back
Topp