Symptomtråd uke 21+4

Mamma16/2/17

Andre møte med forumet
Hei alle vordende mødre. Her sitter jeg i uke 21+4 å føler meg enda ikke gravid. Fordi kroppen min er jo helt som før. Det er 0 plager! Er dette virkelig normalt ? :) annet enn spark da fra lillegutt så hadde jeg aldri kunne forestilt meg at ting skulle merkes så lite. Der vokser tross alt et menneske inni meg. Eneste er kansje at jeg er mer følsom. Men thats it.. Fler som er like heldig som meg ? :)

Hadde veldig lite symptomer i andre trimester jeg også. Fikk bekkenløsning etterhvert, men ikke noe utenom det :)
Så lenge du kjenner spark, så er det bare godt å slippe de andre symptomene :D

Hadde veldig lite symptomer i andre trimester jeg også. Fikk bekkenløsning etterhvert, men ikke noe utenom det :)
Så lenge du kjenner spark, så er det bare godt å slippe de andre symptomene :D
Ja såklart er det super hærlig :D men syns det er så rart. Har sett programmet : UPS jeg er gravid , på tlc, å aldri sjønt at det har gått ann. Men nå jør jeg det. Har gruvd meg til å bli gravid på en måte pga av alle dumme plager , men dette var jo ikke noe å grue seg til :)

Kjente aldri på annet enn spark jeg nei. Hadde et veldig fint og symptomfritt svangerskap:) så ikke uvanlig å være helt fin i formen.

Kjente aldri på annet enn spark jeg nei. Hadde et veldig fint og symptomfritt svangerskap:) så ikke uvanlig å være helt fin i formen.
Hvordan var fødselen da ? Ser for meg at når jeg har så fint svangerskap så må fødselen bli er mareritt ! Hehe

Back
Topp