Symptomtråd for oss som er gravide

Tumle

Glad i forumet
Hei.

Vet det ligger en symptomtråd ute allerede, men der er det mange som ikke er gravide som svarer... Forstår ikke helt de terminklubbene her, trodde det bare var for oss som er gravide og som har termin i juni 2013. 

Uansett...

Hvilke symptomer har du som er gravid, og hvor langt er du på vei?

Jeg er 4+0 i dag, og har ømme pupper og er småuggen på morgen og kveld.... Også litt murringer der nede!

Fint med en slik tråd for de som er gravide og ikke bare tror;)

Jeg har en del stikkninger her og der, spesielt på høyre side. Murringer av og til. Mye tørst og da oftere på do. Veldig ømme brystvorter. Reagerer på noen lukter og brekker meg...æsj. Ikke kvalm, så håper jeg slipper det! 
og er 3+6

Kun trøtt:) Og stikker litt nedentil...

4+4 i dag og er kvalm som fyy! begynte i går med kvalme som kom og gikk,men i dag har det vart siden jeg sto opp. Ellers er puppene blitt tunge og ømme,magen er oppblåst og det stikker down town:)

Er 5+3 i dag, og føler meg øm og tung i brysta, det murrer og rumler fælt i magen, er skikkelig oppblåst svimme og ustø: føles som jeg skal besvime. Er også veldig trøtt hele dagen :p Når jeg ramser det sånn opp ser jeg at det er jo en del symptomer, men jeg føler meg egentlig ikke særlig gravid. Jo, så må jeg tisse hele tiden! emoticon

Jeg er 5+4 idag og er litt øm i brysta. Veldig trøtt og det stikker litt i venstre side når jeg snur meg. Det gjorde det med nr 1 også. Så langt så er disse to svangerskapene veldig like faktisk. :)

Trodde aldri jeg skulle få skrive i en slik tråd på leege men :D :D

Jeg er 4+2 i dag,

:Kvalmen er av å på, mest intens på kvelden, væt slik i 5 dager
Sinnsyke mens murringer/kramper, det er vel normalt håper jeg? Blir litt redd sidne det er slik hele tiden.

Puppene kjennes tunge ut, å niplene har begynt å krangle litt :P
Tørst
trøtt
Suuuuuulten på alt muligrart.
Tisser i ett sett,
Kjenner bekkenløsninga fra forrige svangerskap nå jah. aaauuuu,

Hei hei....
   Trooor jeg er 4 + 2 på vei i dag...litt usikker på hvordan men teller men :) sånn ca ihvertfall. 

Er veldig veldig trøtt om dagen, sovner nesten på jobb og hører sofaen kalle på meg helt til jeg kommer snublende inn døra hjemme hehe. Har ømme pupper, fått mer synlige blodårer på puppene.....litt stikkinger nederst i venstre side, men ikke mye...også tisser jeg mye, men det gjorde jeg før og hehe, eneste forskjellen er at jeg våkner om natta og må gå på do. Vært litt småkvalm, men ikke spydd så håper jeg slipper det :)

Kvalme som kommer og går gjennom dagen. Trøtt stortsett heile dagen. Var på lukter (og d hjelper ik på kvalma) Mens murringer Og jaggu mej he ik puppene vårte ømme og "tunge" også!

Jeg prøvde å lage en tilsvarende tråd for oss med positiv test.. men trådene forsvinner jo i alt virvaret! og jeg har også egentlig lurt på de samme som det... jeg har ikke tittet inn her før den positive testen dukket opp :D

Mine symptomer er TRØTT TRØTT TRØTT... tisser i ett sett... det "stikker", drar og herjer i magen...litt dårlig matlyst...dvs bare lyst på akkurat noen ting.. og ikke annet ;) Og så tror jeg at jeg er litt ekstra irritabel ;) hihi

Er usikker på hvor langt jeg er på vei men troooor rundt 5+ett eller anna. ;) Symtomer jeg har, hatt vonde pupper som alt har vokst. Tisser ofte og mye trøtt! Kunne sovna på stede. Og blir kvalmere og kvalmere, brekker meg for alt av lukt. Og veldig lei meg for at kaffe smaker pyton! :)) hihi

4+1 , kjenner meg oppblåst i magen. Merkelig følelse i magen , litt sånn kynner-aktig. Sikkert det som er murringer som mange skriver . Ikke kvalm ennå , kjenner jeg gruer meg til det begynner..

Er ca 4+ et eller annet...Men er små uggen og små kvalm, svimmel...Og tisser ofte! 
Og helt utrolig oppblåst :( HAter det for jeg føle rjeg må holde inn magen når jeg i nærheten av familie...

Her er jeg 4+3, symptomer er litt kvalme, ekstremt trøtt, og masse murringer i magen:-)

Jeg er 5+2, er noe uggen.. ( Eller er jeg bare sulten!? ).. Er utrooolig trøtt og sliten, og tisser en del mer.. Også har jeg jo fått så fyldige pupper ! ;)

Back
Topp