Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp! Jeg gikk til legen og fikk 30% sykemelding! Jobber i rusbolig, med langvakter på 12,5 time. Og har en time kjørevei så må stå opp 5:15. Kroppen sa stopp.Flere som våkner mellom 5-10 ganger hver eneste natt? Har gjort det nå i 4-5 dager og begynner å bli lei av lav søvnkvalitet…
håper virkelig det går over etterhvert. Kaster opp hver dag.
Og beklager til det ekte mannfolket mitt for at jeg drømmer rare greier om andre menn.Jeg brukte xonvea i forrige svangerskap. Jeg hadde veldig god effekt av den. Tok en pille og så etter ca 30 minutt var kvalmen gått mye ned/borte. Så blir man dessverre mer trøtt av den…7+4
Kvalmen er like ille nå. Måtte krype til korset å be legen om resept på kvalmestillende, for jeg har ikke lyst til å bli sykemeldt så tidlig i graviditeten. Har nå fått resept på Xonvea. Noen som har erfaring med det?

Har brukt den før og bruker nå. Min erfaring er at den hjelper litt og at den er best til lett-moderat kvalme. Noen opplever god effekt, men jeg opplever middels effekt da jeg har HG og ingen medisiner hjelper 100% mot det alene.Bare hvile og jevnlig inntak av mat og drikke (og holde på det så godt det går) hjelper virkelig. Håper du opplever at xonvea hjelper deg. Husk å ta det som en kur, ikke bare ved kvalme7+4
Kvalmen er like ille nå. Måtte krype til korset å be legen om resept på kvalmestillende, for jeg har ikke lyst til å bli sykemeldt så tidlig i graviditeten. Har nå fått resept på Xonvea. Noen som har erfaring med det?
Har det sånn jeg og! Plutselig kjempe varm, spesielt i ansiktet. Og neste minutt sitter jeg og hutrerNå har jeg ikke lest de siste innleggene her, men jeg er så varm, så iskald. Hele tiden. Nesten som feber, men jeg er ikke syk. Er det flere som har det sånn? Vanlig symptom eller tror dere jeg begynner å bli syk?![]()

Det er sååå slitsom! Vi har besøk og jeg tente på peisen. Nå angrer jeg så syktHar det sånn jeg og! Plutselig kjempe varm, spesielt i ansiktet. Og neste minutt sitter jeg og hutrer![]()

Bare å åpne et vindu daDet er sååå slitsom! Vi har besøk og jeg tente på peisen. Nå angrer jeg så sykt![]()

Spørs om besøkende blir like glad da, -10 grader uteBare å åpne et vindu da![]()
Jeg slet veldig i mitt første. Så da jeg ble gravid igjen med nummer to sendte jobben meg til en manuellterapeut som trente opp muskulaturen min. Poenget var å gjøre musklene rundt bekkenet så sterk at de klarte å holde bekkenet på plass. Og det fungerte. Jeg var ikke helt bra, men utrolig mye bedre enn med nummer en hvor jeg bare fikk en merkelig gravidtrening i gruppe som ikke hjalp noe.Kjenner det godt baki korsryggen/bekkenet allerede jeg. I uke 6 liksom. Det lover jo ikke godt
Har vært skikkelig plaget med bekkenet i alle svangerskapene, og vel.. det blir ikke bedre og bedre![]()
Eg er heller ikkje kvalm, nesten ikkje i det heile tatt faktisk. Er 6 veker no, så kvalmen burde vell ha meldt seg? Når fekk du vite at du hadde tom fostersekk? Veldig kjedeleg å ha den frykten hengande over seg. Eg har og hatt blighted ovum før, så tenker litt på det.Jeg er 5 uker.
Har ømme pupper, murringer og er sulten. Føles som om magen er helt hul. Er også svimmel, men kommer over en influensa så det er vanskelig å skille symptomer fra hverandre. Jeg vet at det ikke er gøy å være kvalm, men det hadde roet meg litt. Jeg forbinder graviditet med kvalme og eneste gangen jeg ikke var det var da jeg hadde tom fostersekk.
Var til ultralyd i uke 6 pga blødning. Da så ting greit ut (i forhold til hvor langt jeg var kommet). Var tilbake i uke 7 og da var den fremdeles tom. Fikk medisinsk abort like etter.Eg er heller ikkje kvalm, nesten ikkje i det heile tatt faktisk. Er 6 veker no, så kvalmen burde vell ha meldt seg? Når fekk du vite at du hadde tom fostersekk? Veldig kjedeleg å ha den frykten hengande over seg. Eg har og hatt blighted ovum før, så tenker litt på det.