Symptomtråd ✨

Har ikke hatt sjans til å kjenne på symptomer de siste dagene, jeg har vært såå dårlig og kjenner egentlig ingenting lenger. Er veldig bekymret og gruer meg skikkelig til ultralyd på mandag. Er så redd det ikke er hjerteslag.
Kjenner meg veldig igjen her… Ikke vært syk da men. Var mer uggen forrige uke, men så slapp det liksom. Nå tenker jeg bare at jeg mista da. For den har ikke kommet tilbake og symptomene har ikke blitt kraftigere… er 7+4. Hadde få symptom med første, men mener jeg hadde flere enn dette

Kjenner meg veldig igjen her… Ikke vært syk da men. Var mer uggen forrige uke, men så slapp det liksom. Nå tenker jeg bare at jeg mista da. For den har ikke kommet tilbake og symptomene har ikke blitt kraftigere… er 7+4. Hadde få symptom med første, men mener jeg hadde flere enn dette
Denne perioden er så slitsom, før man kjenner liv og får den konstante bekreftelsen hele tiden!

Jeg er også 7+4 og kjenner meg så bra de siste to dagene. Og det stresser meg! Er det kroppen som har blitt vant til de nye forandringene eller er det noe mer bak.. sukk.. Alle disse bekymringene!

Jeg er så kvalm :wtf: Konstant hele tiden!! Har spist et halvt polarbrød, litt druer og drukket eplejuice og vann. Det er det jeg klarte. Så tvang i meg to pizzastykker, fordi jeg må jo spise, jeg er jo gravid! Men nå er jeg altså så dårlig. Har ikke spydd siden natt til i går, men er tidvis fortsatt dårlig i magen. Men klarer ikke avgjøre om det er pga graviditeten at jeg er kvalm eller om det er omgangssyken. Uansett, helt grusomt å gå rundt sånn her. Håper jo nesten på at det er omgangssyken fordi jeg orker ikke å ha det sånn som dette i flere uker :sad015 Må evt ha kvalmestillende ASAP på mandag.

Jeg er også 7+4 og kjenner meg så bra de siste to dagene. Og det stresser meg! Er det kroppen som har blitt vant til de nye forandringene eller er det noe mer bak.. sukk.. Alle disse bekymringene!
Åh, samme her! Har tusen tanker om hvorfor.. Men har også vært inne på tanken om at kroppen har blitt vant til det ja. Veldig slitsomt. Spent på TUL på tirsdag. Krysser slt jeg har for at det er et lite hjerte som banker inni der. Krysser fingrene for deg også <3 Når skal du på ultralyd?

Åh, samme her! Har tusen tanker om hvorfor.. Men har også vært inne på tanken om at kroppen har blitt vant til det ja. Veldig slitsomt. Spent på TUL på tirsdag. Krysser slt jeg har for at det er et lite hjerte som banker inni der. Krysser fingrene for deg også <3 Når skal du på

Krysser både fingre og tær for deg! Jeg var på TUL denne mandagen, for 4 dager siden, og fikk både se og høre det lille hjertet banke :Heartred Så jeg burde ikke stresse sånn egentlig, men det er første gangen jeg er gravid og jeg har litt over hundre bekymringer :smiley-ashamed004 Har jo aller mest lyst til å ta ultralyd hver eneste uke, men det er nok både klokere og billigere å stole på sin egen kropp. Men nå er jo det veldig mye lettere sagt enn gjort..

4+0 imorgen :happy:

• Ømme pupper
  • TRØTT!
  • Blir raskt sliten og svimmel
  • Murringer i rygg, bekken og mage
  • Drømmer fryktelig mye rart og er oppe hver natt for å tisse

Det knaker helt sykt i bekkenet mitt.. hver gang jeg reiser meg så hører og kjenner jeg at det knekker og knaker både i korsrygg og fremme. Kan ikke fatte at det bekkenet mitt skal tåle en graviditet så fort etter den første igjen :hilarious:

Flere som våkner mellom 5-10 ganger hver eneste natt? Har gjort det nå i 4-5 dager og begynner å bli lei av lav søvnkvalitet…

Flere som våkner mellom 5-10 ganger hver eneste natt? Har gjort det nå i 4-5 dager og begynner å bli lei av lav søvnkvalitet…
Ja, men mest pga 1 åringen som plutselig roper i søvne :hilarious: Ooog korsryggen som verker.

Ja, det er rett og slett kroppen som forbereder seg til barseltiden med mye nattevåk. Kommer til å være slik helt til barnet er ute :nailbiting:

Trøtt og motlaus.. I dag er eg VELDIG emosjonell, har dei siste dagane hatt voldsomme humørsvingninger og det er vanskeleg når man har 2 barn på 5 (som snakkar i eit sett) og ein grinete på 15 mnd (som vaknar mykje på natta).

I dag raser heile verda og eg er frustrert og lei meg.. Hatar å vere gravid den første tida, kvart einaste svangerskap blir eg deprimert i starten.

Kjenner meg heilt ræv:( Ellers ikkje mykje andre symptomer utanom små kvalm og må tisse ofte.

Flere som blir kvalm på kvelden? Litt når jeg våkner før jeg får i meg frokost, men verst på kvelden…

Flere som blir kvalm på kvelden? Litt når jeg våkner før jeg får i meg frokost, men verst på kvelden…
Er definitivt verst på kvelden her! Kjem blaff innimellom i løpet av dagen, særskilt viss eg ikkje et jamnt… :happy090

Hadde ikkje morgonkvalme med førstemann heller, er visst ein ‘’kveldskvalmeperson’’:hilarious:

7 +1, litt dårlig matlyst og kjenner fort jeg blir sulten men ikke lyst på noe. Ellers null symptomer. Burde man være bekymret? Med begge mine har jeg både vært kvalm og kastet opp og generelt rævva form første trimester. Har både gutt og jente, så kan ikke være sammenheng med kjønn! Glemmer ofte at jeg er gravid, og stresser litt siden vi mistet forrige gang i jula.

6+3
Utrolig kvalm før jeg får i meg frokost. Nesten utholdelig å vente til frokosten er ferdig laget :depressed: Idag måtte jeg rushe samboeren på toalettet fordi jeg var redd jeg ikke skulle klare å holde meg. Heldigvis ikke kastet opp enda.

Vonde og ømme pupper som nesten har doblet seg i størrelse allerede.

Kjempe trøtt og må legge meg innen kl 21-22 hver kveld :dead:

Back
Topp