Symptomløst svangerskap?

PrinsessaOgErten

Betatt av forumet
Forutenom at jeg er litt oppblåst og har ømme brystvorter når jeg tar på de, så har jeg ingen symptomer....
Har flere opplevd det samme? Vært gravid uten symptomer, men alt gikk bra?

dytt dytt

Frem til ca uke 10 hadde jeg svært få symptomer egentlig. Hadde ikke ømme bryster, var ikke kvalm etc. Men etter dette kom både oppkast og bekkenløsning.

En venninne av meg hadde ingen spesielle symptomer i begge sine svangerskap, hun har 2 flotte jenter i dag.

Det er betryggende å høre! Tusen takk!

Hehe, ja. Uke 8 er jo fortsatt veeeeldig tidlig, du har god tid på deg til å få masse mer eller mindre irriterende symptomer :)

Jeg er nå gravid for andre gang og jeg har så og si ikke symptomer før babyen begynner å sparke. Det er nok ingen fare! :)

Jeg hadde også nada frem til magen kom og den kom omtrent i 8.mnd :p
Er det rart man fryktet innbilt svangerskap hehe, men det er en veldig aktiv krabat på innsiden :)

javisst! merket ikke noe annet enn at puppene var større.. ikke vonde en gang...
går så fint at :D

Jepp, det har jeg opplevd, og sånn var svangerskapet hele veien.. Hadde det ikke vært for den store magen og sparka på slutten, så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid.. I dag er Thea 3 år :)

Jepp, var slik når jeg gikk med gutten.
Har ikke så veldig mange symptomer denne gang heller..

Husk, ikke alle får like mange symptomer. Noen får ekstremt mange, andre ingen.
Det å ikke ha noen er helt normalt og betyr ikke at noe er galt

Med førstemann hadde jeg ingen vondter i det hele tatt. Ble bare litt fortere sliten på slutten. Klarte ikke gå like lange turer, men nesten.

Back
Topp