Symptomløs

Lemuren

Flørter med forumet
Juliknøttene 2022
Er 5+5 i dag, men har den siste uka mistet det lille jeg hadde av symptomer. I forrige uke hadde jeg dager med litt kvalme, murringer, ømme bryster + +.

I dag våkner jeg og kjenner at heller ikke brystene er ømme lenger. Alt er borte. (Til tross for at jeg går på progesteronstøtte!)I tillegg spottet jeg litt i går, og nå føles det som at jeg bare går å venter på full blødning.

Noen som har erfaringer å dele?

Hei! jeg har det omtrent sånn som deg, bare at jeg er i uke 9+4 i dag. Alle snakker om kvalme og ekstrem trøtthet, noe jeg ikke har sett mye til. Jeg har også hatt ømme bryster som kommer og går, og murringer som kommer og går, vil tro det er helt vanlig! Før måtte jeg tisse tre ganger om natta, nå tisser jeg en gang. Det har altså gått opp og ned her også. Mitt mest markante symptom i tillegg til ømme bryster er kviser både i ansiktet og på ryggen…
Dessuten pleier symptomer som kvalme å komme rundt uke 6, så det kan fortsatt komme tilbake hos deg!

Hei! jeg har det omtrent sånn som deg, bare at jeg er i uke 9+4 i dag. Alle snakker om kvalme og ekstrem trøtthet, noe jeg ikke har sett mye til. Jeg har også hatt ømme bryster som kommer og går, og murringer som kommer og går, vil tro det er helt vanlig! Før måtte jeg tisse tre ganger om natta, nå tisser jeg en gang. Det har altså gått opp og ned her også. Mitt mest markante symptom i tillegg til ømme bryster er kviser både i ansiktet og på ryggen…
Dessuten pleier symptomer som kvalme å komme rundt uke 6, så det kan fortsatt komme tilbake hos deg!

Takk for svar! Jeg har vært oppe i én tisserunde på natt rett etter positiv test. Nå sover jeg hele natta igjennom som vanlig.
Jeg har riktignok de siste dagene fått litt trykk over livmor/korsrygg. Dette er noe jeg tenker på som negativt da det ligner veldig på menssmerter. :bored:

Jeg hadde en del menssmerter de første ukene og var flere ganger sikker på at mensen skulle komme. Er nå 6+0 i dag og kjenner ingenting. Har vært litt trøtt kanskje, men tror det mest skyldes at jeg har sovet lite om nettene. Tok en ekstra digital test i helgen bare for å være sikker og fikk dag 3+ , og det viser jo hvert fall at hcg er høyere enn tidligere, så virker som at alt står bra til :)

Så å si alle symptomene min har oxo forsvunnet :eek: redd for at noe er galt

Jeg hadde en del menssmerter de første ukene og var flere ganger sikker på at mensen skulle komme. Er nå 6+0 i dag og kjenner ingenting. Har vært litt trøtt kanskje, men tror det mest skyldes at jeg har sovet lite om nettene. Tok en ekstra digital test i helgen bare for å være sikker og fikk dag 3+ , og det viser jo hvert fall at hcg er høyere enn tidligere, så virker som at alt står bra til :)
Jeg har også måtte ta en ekstra digital. Den var fortsatt på 3+, så den kan jo ikke ha sunket nevneverdig den siste uka. (Hadde 3+ da også)
Godt å høre at det er flere. Hører jo bare at symptomene skal ta seg opp nærmere uke 6, men mine gjør jo det motsatte... o_O

Har å veldig lite symptomer, så trur ikke helt på at æ e gravid :nailbiting: har vært på tul å sett hjerteslag, så er nok det! Er visst bare en av de heldige som slipp både symptomer og kvalme:)

Her og. Ingenting. Det var likt i de to andre svangerskapene også. Kun litt småkvalm når jeg må bytte bleie på lillesøster

Mine har kommet og gått litt, hadde nesten en hel uke der jeg ikke var kvalm. Men resten har vært mer eller mindre konstant. Mensensmerter, trøtthet, ømme bryst.

Men fikk en støkk i meg når jeg hadde en liten blødning, synes det var utrolig ubehagelig og skummelt så har bestilt TUL nå på lørdag :bag: er 8+6 i dag så er veldig spent. Håper på gledestårer :bag:

Jeg blir litt mer sliten enn vanlig, og har vært uggen et par ganger. Kan bli litt slapp hvis det er lenge siden et måltid, men da er det jo bare å spise litt. Er nok lurt å ha en frukt på lur. Men ellers lite symptomer - men skal da ikke klage på det!

Jeg hadde symptomer uke 3-5, var heelt uten symptomer uke 5-7- ( ikke engang ømme bryster, som jeg hadde hatt ) var da på UL i uke 7, og alt var bra.
En uke etterpå kom symptomer tilbake, og det sånn sikkelig.... Trenger ikke være noe galt :)
Nyt tiden uten symptomer, det angrer jeg at jeg ikke gjorde . :)

Back
Topp