Symptomløs?

Hannah02

Flørter med forumet
Fler enn meg som har lite symptom? Jeg har irritabel tarm til vanlig, noe som innebærer blant annet kvalme, oppblåst mage og trøtthet. Kan dette kamuflere gravidsymptomene tro? Er kanskje trøtthet som er blitt værre. Klager ikke, men er jo hele tiden på jakt etter symptomer :-) tok graviditetstest fredag som viste 3+, er 6+1 Idag :-)

Jeg har vært litt oppblåst etter jeg ble gravid men det har roet seg litt syns jeg. Kan ha noe med at jeg kan ha truffet bedre på matvarer.[emoji3] Har vært tydeligere kvalm på en annen måte enn tidligere. Har murringer foran nederst på magen og ømme pupper [emoji3] er nok mere trøtt enn tidligere og kan ta meg en lur midt på dagen [emoji3] en mere rørt og følelsesmessig.

Så kommer jeg med mitt vanlige svar igjen..... [emoji1376][emoji85] men jeg har vært gravid 4 ganger før (har 3 barn). Ikke i noen av de andre hadde jeg særlig symptomer. Kanskje litt småuggen, voksende mage og etterkvart spark. Utover det ingenting. Jeg klarer ikke huske tilbake til noen av de svangerskapene at jeg merket noe som helst de første ukene.

Nå har jeg strekk i magen iblant, mistet mens og sulten/kvalm noen få ganger... så jeg tror det er helt vanlig jeg....like vanlig som at noen merker mye.

Så kommer jeg med mitt vanlige svar igjen..... [emoji1376][emoji85] men jeg har vært gravid 4 ganger før (har 3 barn). Ikke i noen av de andre hadde jeg særlig symptomer. Kanskje litt småuggen, voksende mage og etterkvart spark. Utover det ingenting. Jeg klarer ikke huske tilbake til noen av de svangerskapene at jeg merket noe som helst de første ukene.

Nå har jeg strekk i magen iblant, mistet mens og sulten/kvalm noen få ganger... så jeg tror det er helt vanlig jeg....like vanlig som at noen merker mye.
Takk! Ja man leser kanskje mer om de med symptomer. Når jeg gikk gravid med datteren min for mange år siden var jeg super dårlig første månedene, er kanskje det jeg husker alt for godt :-) er vel heldig om jeg slipper unna, eller så slår det inn snart. Skal bli godt å få TUL om 1,5 uke.

Jeg har kun litt ligamentstrekk som minner meg på at jeg er gravid, ellers merker jeg fint lite. Slik var det sist også.

Det er like vanlig å være symptomløs som det er å ha alle symptomer i boken :)

Veldig lite symptom her. Ser ut som eg er langt på veg, har fått stor mage! Men føler meg ikkje spesielt gravid. Er livredd for at det er noko gale. Grugledar med til første svangerskapskontroll om 13 dagar - håpar å få høre hj ertelyd! Og syns det er gruusomt lenge til ultralyd om 20 dagar.
[emoji29]

Jeg hadde ingen symptomer med nr 1 og nr 2. Nå derimot får jeg igjen for det føler jeg [emoji23][emoji23]

Jeg har hatt veldig lite symptomer, spesielt siste uka. Litt hjertebank, litt ømme pupper og kanskje antydning til kvalm når jeg er sulten, men det er jeg ofte uten å være gravid og. Håper jeg bare er heldig og at alt står bra til inni der! 8+3 i dag.

Jeg har heller ingen symptomer og har samme diagnose som deg :) Jeg er stort sett bedre når jeg er gravid :)

Back
Topp