HJT
Glad i forumet
Bah, vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men noen ganger er det lettere når man får luftet seg. Kanskje noen kjenner seg igjen og har noen trøstende betraktninger å komme med. Jeg er i dag 5+4 ca på vei. De eneste symptomene jeg klarer å tenke at jeg har er hodepine, frysing, og vannete utflod i blant. Jeg er ikke kvalm, og har ikke kjent noe murring eller stikking på tre dager. Hadde ømme pupper til mandag, men nå er det også borte. Fikk 3+ på digital i dag tidlig, men jeg kjenner ikke det som noe trøst. Jeg har mistet i MA før, og da var jeg også så og si symptomløs. Fikk også stigning på digital. I forrige svangerskap kom kvalmen ganske fort. Føler jeg ikke klarer å puste ordentlig, og kjenner meg som den eneste i verden uten symptomer har tul neste fredag, men det kjennes helt uutholdelig å skulle vente til da. Og det eneste jeg ser for meg er at gynekologen sier "beklager"...
Ja. Måtte vel bare lufte bekymringene litt. Venninner og mann sier at "selvfølgelig går det bra", men det sa de sist også. Er det flere som meg der ute? Og når fikk dere skikkelige symptomer?
Ja. Måtte vel bare lufte bekymringene litt. Venninner og mann sier at "selvfølgelig går det bra", men det sa de sist også. Er det flere som meg der ute? Og når fikk dere skikkelige symptomer?