Symptomjakt - føles som man er tilbake til start:)

matheaa

Blir kjent med forumet
Svangerskapet startet med symptomjakt og nå er det på'n igjen. Men nå er det modningstegn, forandringer, start på fødsel.

Flere som tyder og håper?
Hvor lenge går man med vonde kynnere, nedpress, løs mage etc før showet starter?

Jepp ser etter tegn her! Har masse nedpress og hyppige kynnere + moden og gode 2 cm åpning men ingen ting som skjer:/
En går jo på do å ser etter blodspor akkurat som i starten, bare nå håper en at det er der:P
Spennende tid:)

Venter nr 3 4. August:)

Svangerskapet startet med symptomjakt og nå er det på'n igjen. Men nå er det modningstegn, forandringer, start på fødsel.

Flere som tyder og håper?
Hvor lenge går man med vonde kynnere, nedpress, løs mage etc før showet starter?

Det er så fryktelig vanskelig å si hvor lang tid. Er så ekstremt individuelt fra person til person og fra fødsel til fødsel. Her har jeg hatt nedpress og løs mage ei god stund allerede. Pluss hatt en del kynnere dette svangerskapet -er jo tredje gang så da må man nesten forvente mer "vondter". Nå er det en og en halv uke siden jeg var inne på føden og har siden det daglig fått ubehagelige kynnere, noen ganger mer eller mindre regelmessige masrier. Fikk beskjed om at livmrhalsen også er avkortet....men kan fremdeles være ei god stund frem til fødsel. Heldigvis!

Ikke alltid lett å tolke disse tegnene desverre. Forrige fødsel startet ned vannavgang, da hadde jeg ingen signaler i forkant på at ting var i anmarsj på forhånd ( sett bortifra løs mage). Foretrekker det slik, for det er slitsomt med plagsomme kynnere/masrier flere uker før fødsel.

Back
Topp