Symptomfri?

Sissytara

Glad i forumet
Hei jenter! Er 4+2 idag. Sist uke hadde jeg murringer, hodepine og oppblåst. Denne uken er jeg så å si "normal" igjen, føler meg ikke gravid. Har testet hver dag og stigning hele tiden. Idag var teststreken like sterk som kontrollstreken. Er det normalt å ikke føle noe? :p føles så rart :p erfaringer ?

Jeg har det også slik, og jeg håper det fortsetter slik

Du er også veldig tidlig svangerskapet. Mange skjønner ikke at de er gravide engang, selv om ikke mensen er kommet.
Du er jo akkurat blitt gravid, så kroppen er ikke vant selv.
Det er også like vanlig å kjenne mange symptomer som ingen. :)

Jeg føler at symptomene mine er litt av og på. Jeg oppdager plutselig at puppene mine ikke er så såre, og tenker, ånei, noe er galt- så går det en halv dag, så er det påan igjen :)

Har vært dritkvalm i 2 uker nå. Var kvalm i dag tidlig,reiser på fotballturnering og står i kiosk hele dagen. Har ikke hatt tid til å tenke på kvalmen hele dagen. Eneste symptomer jeg har nå er murringer,god luktesans og hormonell. Den kvalmen var liksom et bra tegn følte jeg,sjøl om den var veldig ubehagelig.

Bare over middels sliten, ellers er alt tilsynelatende normalt:) men hadde bekkenløsning fra uke 8 sist svangerskap- så det kommer vel:p

Jeg var kjempe kvalm i nesten to uker før det plutselig bare gikk over :/ blir så nervøs av det :p 7+4 idag. Har andre symptomer da: hormonell,trøtt og Ømme pupper, oppblåst

Jeg har ingen symptomer selv - kun treg mage og ømme brystvorter! Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, så må se på testene i ny og ne for å få det bekreftet om igjen :p

Hei jenter! Er 4+2 idag. Sist uke hadde jeg murringer, hodepine og oppblåst. Denne uken er jeg så å si "normal" igjen, føler meg ikke gravid. Har testet hver dag og stigning hele tiden. Idag var teststreken like sterk som kontrollstreken. Er det normalt å ikke føle noe? :p føles så rart :p erfaringer ?
Er nok helt normalt :)

Back
Topp