symptomfri

Lishpi

Andre møte med forumet
Jeg merker ikke noen ting. Jeg har ømme bryster og kjenner litt murringer i magen, men det er det eneste. Kan jeg forvente mere de neste kommende ukene? Eller er det slik at enkelte ikke kjenner noe spesielt?

Var egentlig bare murringer og ekstrem tissing jeg hadde sist, frem til ca uke 12..
Da fikk jeg hormonell bekkenløsning, auuu! Var vondt frem til uke 16..
Da var jeg egentlig symptomfri frem til uke 32: Så ble det kynnere, ryggsmerter, problemer med søvn,tisset ekstremt mye!

Andre søte symptomer som følget meg litt hele veien: Ekstrem luktesans, kvalm av forskjellige typer matvarer, sur, grein:) 

Kvalmen,tetthet og ekstrem frostfølelse kom i uke 6+1 på meg nå... Ennå mulighet r deg;-)

Ingen typiske gravidsymptomer her i gården, litt ømme pupper - men det har jeg hatt de siste månedene. Kommer vel plutselig :)

Jeg har ømme pupper, tisser ofte og småkvalm.. I forrige svangerskap var jeg kjempekvalm og kastet opp hver dag, gikk ned 8kg på 2mnd.. Men den kvalmen begynte vel i uke 6-7.. Så jeg bare venter på at den ekstreme kvalmen skal komme. Hehe.. Men kan jo være heldig denne gangen :)

Jeg er jo ikke kommet så veldig langt, men kjenner absolutt ingenting, og regner vel med at det fortsetter sånn..;)

Med andre mann hadde jeg litt murringer og sånt på denne tiden, har ikke kjent en dritt så langt.
Pleier å kjenne bekkenet forholdsvis tidlig, uke 7 med førstemann, uke 9 med andre mann, men ellers har jeg veldig lite symptomer. Med førstemann var jeg trøtt i starten, det var jeg ikke med andre mann.. Aldri vært kvalm, bare blitt lettere bilsyk om jeg ikke kjører selv, på lange bil turer..
Litt mer tissetrengt har jeg vel og vært, men ikke sånn volsomt..
Veldig greit å ha lite symptomer, og krysser fingrene for at det blir slik denne gangen og:)

Jeg var såå fornøyd for jeg ikke hadde noe annet enn ømme pupper, helt inntil 1 uke siden..nå er jeg så kvalm som dagen er lang.. kaver meg på jobb, og er tom for energi etterpå, nyyt det mens du fortsatt er fin i formen ;)

Jeg var nesten helt symptomfri fram til uke 7 forrige gang, og kjenner ikke noe særlig nå heller. Litt murring i blant bare. Masse luft i magen forrige gang da. Etter hvert ble jeg noe kvalm i blant, men ellers hadde jeg ganske få tegn på svangerskapet til snuppa begynte å sparke meg :) Puppene skjedde det ikke noe med før i 3.trimester - jeg som gledet meg til store pupper... Merker ikke noe på puppene nå heller. Håper på et like fint svangerskap igjen.

Back
Topp