symptomer ??

maja88

Gift med forumet
hvor er de blitt av?? eneste eg har no er at eg spiser å spiser og spiser.. men kvalmen har forsvunne. den er bare av og til.. ømme bryster, har eg nesten ikke. griner for ingenting.. hmm
Hva skjer a?? noen som kan fortelle meg det? er det normalt? ???

Jeg håper det er normalt, for sånn har jeg det og[8|] Våknet helt uten ømme pupper i dag. De har vært litt av og på, så jeg håper at de kommer tilbake snart. Eneste jeg merker er halsbrann og at jeg gråter lett. I dag har det murret litt i ryggen, skummelt!

halsbrann ja. det har eg mye av..
å har mensen murringer av å til..

ja, vi får gjøre det [:)]
er vel ikke annet å gjøre [8D]

jeg har ingen symtomer jeg heller. Syns det er så rart at jeg skal ta en ny test idag. Er nå 4+2 uker, så det er jo tidlig, men syns det er rart at jeg kjenner absolutt ingenting.

Eneste idag var at jeg skulle se noe på god morgen norge. Men Linus skrek og var grinete sså hørte ikke hva de sa. så sprang på kjøkkenet å skulle finne ei flaske til han så han kunne kos seg litt (han var ekstremt trøtt). men fant ingen flaske, og leita "overalt". den eneste jeg fant lå under senga vår med melk i (=SUR[:'(]). Da så jeg at det jeg skulle se på tv var ferdig. da begynte jeg og strigråte[:(][:(][:(] ([:D][:D][:D]ler av det nå da) Værste var at da jeg fikk roet meg litt så jeg at det sto ikke mindre enn 3 flasker midt på benken[:-][:-] Haha, hormoner???[8D][8D]

hehe.. såpass ja.. skal ikke være lett nei :p

Idag: Hodepine, trøtt å sliten, vært kvalm ...ofte på do og litt ømme pupper

Har ikke symptomer bortsett fra sterk mensenmurring innimellom, og veldig trøtt. Hadde ømme pupper hin dagen, men det er borte nå.

sHelt normalt at det går opp og ned med symptomene, prøv å ta det med ro i forhold til det. Eneste symptomene jeg har nå (litt til og fra) er ømme pupper, trøtthet og litt kvalme innimellom.

Husker siste svangerskapet mitt. Ca uke 13 mistet jeg alt av symptomer, og magen min vokste sent pga at barnet lå inntill ryggen min. Morkaken lå foran på magen, så jeg kjente ikke spark heller. Da vi skulle på ordinær UL i uke 19 var jeg nesten sikker på at jeg hadde innbilt meg alt sammen - hadde INGEN tegn på at jeg var gravid. Men der lå en helt perfekt 15 cm lang gutt <3..

Og noen uker etter kom magen, spark, halsbrann, vann i kroppen og hele sulamitten. [;)]

jeg har fortsatt ømme pupper, mensmurringer og vondt i ryggen. Av og til blir smertene i magen og ryggen så sterke at jeg blir bekymret.... men leser jo heldigvis her at det er helt vanligt[:)]

ellers er jeg trøtt, og sulten - men har ikke lyst på noe som helst..

jioaaaaa er ikke kvalm enda - men det kommer vel om noen dager [8|]

i dag kom maaange symptomer tilbake til meg [:D]
er kvalm som F*** har mest bare lyst til å legge meg ned.. slapp i hele kroppen. skulle nesten tro at eg ikke har sovet i det hele og det store.. men joda, eg har jo det.. har sovet i max 9 timer jo..

en trenge ishe å ha sånne symptome, eg hadde ingen når eg jekk gravide i fjord. å takk gud for d. så vær gla at du sleppe å ligga å spy å vær dårlige. eg va ishe kvalm ein einaste dag, hadde ishe ømme bryste eller nogen ting.

jeg har fortsatt masse mensmurringer..... det gjør meg litt bekymret uansett om jeg har lest flere steder at det er vanligt - men når skal det gi seg da??

er det mange som har det?

Jeg har haft masse mens murringer - ganske vondt faktisk.... ihvertfald til midt i uke 5.
sidste gang havde jeg også veldig vondt....
første gang da det endte med abort havde jeg vondt, men det kom ligsom mere i jag...

så bra at andre har det likt som meg - regner med at så lenge en ikke blør er sjangsen ganske liten for at noe er galt.... uansett om en har kjempe vondt der nede... eller? 

Æsj da har kvalmen kommet til meg også...[:'(] Men klager ikke [:D]

Back
Topp