Symptomer!

miss85

Flørter med forumet
Hei!
Er det noen veldig tydelige symtomer på at man er gravid?
Hvor tidlig kan man merke det?
Har ikke mensen før om 1-2 uker, men har vondt nederst i magen og veeeelig mye utflod (hvit) .. hva kan det komme av? At mensen kommer snart tenker jeg [:'(]

da har du nok eggløsning nå tenker jeg...da er det bare og stå på[:D][:D]

enkelte får jo de typiske tegnene som kvalme, svimmelhet osv....

men jeg hadde ingen av de tegnene...hadde helt vanlig mensen smerter, og litt ømme bryster som jeg alltid har rett før mens...
tok en test når jeg først var 7 uker på veg tror jeg, for jeg hadde jo ikke de symptomene som alle snakker om, trodde mensen skulle komme hele tiden!
eneste var at jeg var litt mer trøtt og slapp enn vanlig....

så tror IKKE det er noen tydlige symptomer som omfatter alle som er gravide, da det er så inviduelt.[:D][:D]

lykke til shnuppa, detta går så bra[;)]

Da krysser jeg fingrene å håper på det beste [:D]
trodde egentlig ikke jeg hadde eggløsning nå .. for det er vel normalt midt mellom.. (ikke at det trenger være normalt hos meg men) .. prøvde den el-kalkulatoren å i følge den skulle jeg hatt fra lørdag som var og noen dager framover (hvis jeg ikke husker helt feil)..

del el er så rar.....
sist jeg var på ultralyd ble terminen min flyttet 2uker fram....dvs jeg ble ant gravid 2 dager før forventet mens......!!

så man vet aldrig på de egga gitt[:D][:D]

krysser fingrene for deg[:D]

ja det er merkelig ..
men vi får bare håpe på det beste ..
men er jo bare i 1pp så hadde liksom ikke regnet med full klaff på første forsøk .. men har ingen tro på dette ennå jeg heller så [:-]

man vet aldrig...kan klaffe med en gang oxo....
bare prøv og ikke tenk så mye på at dere faktisk prøver, da kan det bli vannskelig!
psyken spiller nok en god rolle her tror jeg..

vi "prøvde" en periode i fjord, da ingen ting hendte.
jeg tenkte titt og ofte på dette, hvilken stilling som var best, nå har jeg sikkert blitt gravid osv...tenkte for mye på det tror jeg.

da ingen ting hendte på 1år p.p. så ga jeg opp rett og slett, og gadd ikke stresse mer med det, for jeg ble jo bare skuffet alikevel...

så hadde vi en periode hvor vi kranglet en del, jeg stressa med eksamen og hår show osv. tenkte på alt annet enn det og bli gravid....

da ble jeg det, når man minst ante det.....så psyken sier nok sitt den oxo[:D][:D]

karnskje du er gravid nå for alt du vet......[;)]

Back
Topp