Symptomer?

kab

Forelsket i forumet
Jeg er bare 4+3 i dag og har omtrendt ikkenoe symptomer. Har vært gravid 3 gagner før. Mistet to ganger og fikk en datter i 2006. Husker ikke hvor tidlig jeg fikk symptomer med datteren min. Før jeg testet positivt alle graviditetene merket jeg murringer og stikkinger i magen. Det gjorde jeg også denne gangen, men jeg synes at det har avtatt en del. Merker svært lite nå.. Hva med dere andre? Når meldte symptomene seg og hva slags symptomer?

nei ikke noe særlig , litt små uggen innemellom men det kan jo egentlig være my, er litt små øm i brystene til tider

eller ikke noe særlig

men så et blinkene hjerte i går[:D]

Fram til jeg var 6 uker,så var det bare litt mensmurringer som gjorde at jeg merka at jeg var gravid.
Så forsvant det,og etter det har det ikke vært store symptomer..Litt uggen av og til, og liten matlyst, men merker ingenting på puppene som sist.

har en hodepine som kommer å går.
kvalmen som stikker innom og veldig trøtt

husker ikke helt hvordan det var med første  mann

det hele begynte med vanlige, milde (jeg har veldig sterke vanligvis) menssmerter så jeg tenkte ikke noe videre over det. I tillegg var puppene ømme som de også pleier. Mensen min har vært PRESIS i alle de 16 årene jeg har hatt den så ble litt betenkt da den ikke hadde kommet etter 4 dager. Tok en test pg den var positiv etter 2 sekunder og allerede FØR teststreken kom. dagene gikk og jeg tok en ny. fortsatt VELDIG positiv. så ble puppene ømmere og nå er det akkurat som om jeg kan kjenne kjertlene som har blitt hardere. vondt... Vet ikke om det er psykisk men jeg tisser OFTE i forhold til før. Kjenner enda de berømmelige mensmurringene i ny og ne. Stikker litt i livmor området. Ellers kom kvalmen i dag. Ikke ille men merkbar. Så har nok litt av hvert i vente framover, tenker jeg;)
Tok forresten en ny test i dag. Like positiv:) Skal til legen på torsdag:)

her er det ingen symptomer. Så jeg gleder meg til jeg skal til legen min 3. september. Han tar alltid ul så blir godt å se om det er noe der inne. Skal være ca 7+2 da[:)]

så heldig du er som får ul hver gang!

Merker det bare på brystene og murringer..
Ellers ingenting.. Gleder meg enormt til kvalmen setter inn. [:'(] Ble omtrent invalid forrige gang..

TRØTT, litt svimmel når jeg er sliten/trøtt.. ellers forferdelig sulten, kjempeømme brystvorter + litt ømme pupper, også tisser jeg om natta.
I tillegg går jeg rundt og nyser og nyser.. leste at det var flere som hadde opplevd det pga irriterte slimhinner! Regner med det ikke er tilløp til forkjølelse når det ikke har forsvunnet enda etter 2,5 uker [;)]

Jeg testet igår og fant ut at jeg var gravid [:)] Veldig ømme pupper, ellers ingenting. Er vel individuelt når og hvilke symtomer en får vil jeg tro.

Jeg har null energi om dagen, trøtt og sliten...kvalmen er også kommet, ikke bare om morgenen men hele j.... dagen!!!!!![:'(]Går rundt med seabandarmbånd i håp om at det skal hjelpe litt!!!

Håper energien snart kommer tilbaks, slik at jeg kan ha mer overskudd til dattera mi!!![;)]

De symptomene jeg har er mensmurringer, ømme pupper, følsomme brystvorter og
litt hodepine som kommer å går. Ellers er jeg oppe å tisser om natta, noe jeg
vanligvis ikke gjør.

Trøtt, mensmurringer, tisser oftere og jeg takler ikke lukta når katta har vært på do i kassa si, da må jeg spy, og tantungen min pruppa her om dagen, måtte jeg også spy, takler ikke lukt av avføring og fis. [:'(] Litt kvalm, og orker ikke å spise brød så ofte, men hiver gjerne innpå middag... En del av sjarmen...!

blæææ. kvalmen kom til meg i dag!.. mens jeg var på jobb.. syns virkelig synd på de som er kvalme tidlig og konstant..

Back
Topp